• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

"Dosadnima" preti isključenje telefona

Građanima koji uznemiravaju druge telefonom preti "seča žice". Za prijavu je neophodno sačuvati pet spornih poziva.

Uznemiravajuće SMS poruke i pozive dobija na desetine građana, ali se mali broj odlučuje da "dosađivanje" i prijavi kod mobilnih operatera. Zbog učestalih zloupotreba, kako mobilne tako i fiksne telefonije, operateri kao krajnju instancu - isključuju neželjene sagovornike sa druge strane žice, pišu "Novosti".

Ipak, da bi ušli u trag problematičnim kontaktima, građani moraju da prilože i dokaze o uznemiravanju.

Na zlonamerne pozive bivših supružnika, obožavalaca, prijatelja, ali i potpuno nepoznatih građana - stalno stižu prijave korisničkim servisima svog operatera.

"Korisnici mobilne telefonije češće prijavljuju uznemiravanje nego korisnici fiksne telefonije", kažu u "Telekomu".

Ukoliko je korisnik izložen uznemiravanju, bilo da se radi o mobilnoj ili fiksnoj telefoniji, potrebno je da to prijavi u poslovnici ili da prijavu dostavi pisanim putem.

"U slučaju uznemiravanja putem mobilne telefonije, potrebno je da postoji uspostava veze ili sačuvana SMS poruka", dodaju kod ovog operatera.

"Kada se utvrdi da korisnik usluga uznemirava drugu osobu, upućuje mu se opomena. Ukoliko i nakon 15 dana nastavi sa takvim aktivnostima, korisnik se isključuje kako bi bio sprečen da uznemirava druge.

Da bi dokazali da ih neko neopravdano i neželjeno zove, u "Telenoru" je neophodno da klijent prikupi pet spornih poziva.

Prijavu uznemiravanja građani mogu da izvrše isključivo ličnim odlaskom u "Telenorovu" poslovnicu, navode u "Telenoru".

Tom prilikom je potrebno da ponesu na uvid ličnu kartu i telefonski aparat, sa zabeleženim propuštenim pozivima, najmanje njih pet.

Za uznemiravanje sa brojeva sa skrivenom identifikacijom, potrebno je da klijenti zabeleže datume i vremena razgovora, najmanje tri. I to isključivo za pozive na koje su odgovorili.

Oni koje neko uznemirava preko telefona mogu to da prijave čak iako se radi o korisnicima iz susednih zemalja. Uznemiravanje se može prijaviti i kada dolazi iz mreža operatora u Crnoj Gori i to “M:tel”, “Telenor” i “T-mobajl”, kao i u Republici Srpskoj, za mrežu “M:tel”, pišu "Novosti".

(MONDO/Ilustracija: Guliver/Getty Images)

Komentari 7

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Mumi

Neko je dosadjivao mojoj cerki pa smo intervenisali u mts i ta osoba je prekinula zahvaljujuci njima. Tako da se to brzo zavrsilo.hvala im.

Koča

Ja se uplašio kad sam pročitao dosadni korisnici da će da isključe nas koji slabo zovemo i dopunjujemo kredit jednom u 3-4 meseca. A ovakva isključenja podržavam.

Kristina

Meni se upravo to desava vec sest meseci samo sto sam na telekomovoj mrezi a poruke stizu sa vip mreze prijavljivali smo i jednima i drugima ali nista problem je u tome sto osoba koja salje sms zna sve o meni ali ja jos nisam usla u trag tom doticnom muskarcu tako da mi jedino preostaje promena broja:-(

special image