Zbog velike navale starijih sugrađana, u sedište BusPlusa u Beograđanki, gde se ne obavlja dopuna njihovih kartica već izdavanje i reklamacije, BusPlus podseća da se dopuna obavlja i na 1.750 kioska, trafika i prodavnica u prodajnoj mreži koji su raspoređeni po celom gradu i na kojima je istaknut BusPlus logotip.

BusPlus napominje da se u Beograđanki obavlja izdavanje voznih legitimacija onima koji još uvek nemaju svoje personalizovane kartice.

Takođe, u suterenu ove zgrade, u Masarikovoj 5, građani mogu da se obrate službi za reklamacije u slučaju izgubljenih kartica i neispravnih dopuna.

Stariji Beograđani kartice dopunjuju samo jednom godišnje, pa je zato kod određenog broja ljudi nastala zabuna u vezi mesta na kome se dopuna obavlja.

Prodaja dopuna za BusPlus kartice, s kojima stariji sugrađani mogu da koriste gradski prevoz u 2013. godini, počela je danas i dopuna se obavlja isključivo u objektima prodajne mreže u koju spadaju kiosci "Štampe", "Future plus", "Corner shopovi" i ostale prodavnice i trafike širom grada na kojima je istaknut BusPlus logotip.

BusPlus poziva sugrađane da se dodatno informišu u Korisničkom servisu BusPlusa na telefon 011/7155 155.

Spisak adresa prodajne mreže dostupan je i na sajtu www.busplus.rs, navodi se u saopštenju BusPlusa.

(Tanjug, foto: )