• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kako su se rasipale pare na Železnici

Novi direktor "Železnica Srbije" Dragoljub Simonović kaže da je u tom preduzeću zatekao katastrofalnu situaciju.

On je kao primer neracionalnog trošenja novca naveo da je samo na popravku službenih automobila i gorivo godišnje trošeno oko 700 000 evra.

"Tu se ne zna ko koga vozi, koliko se goriva troši, radi ko šta hoće bez ikakve kontrole. Da bi se saznalo ko koristi službene automobile morate da kontaktirate sa 20 rukovodilaca. I tako sve funkcioniše što je odličan način da se prikriju nepotrebni torškovi", kaže za sutrašnji "Blic" Simonović.

On dodaje da je utvrđeno da je 53 miliona dinara potrošeno samo za popravku luksuznih automobila i to se radilo bez ikakvih tendera.

"Znao sam da je situacija loša, ali ovo nisam mogao ni da zamislim. Nije normalno da se na gorivo troši 20 miliona dinara, a to su samo neki od brojnih primera neraciopnalnog trošenja para", kaže direktor.

On navodi i da su "Železnice" do sada platile dva miliona evra penala za kredit koji im je odobren, a koji nije povučen.

On tvrdi i da u preduzeću postoje uigrani sistemi rada u kojima neko godinama ubire profit.

Direktor kaže da još nema pravu procenu o situaciji i da tokom ove nedelje očekuje zvaničan izveštaj komisije o stanju u svim sektorima, ali ocenjuje da je i bez toga jasni da je stanje u "Železnici" katastrofalno, iako se zagrebalo samo po površini.

On najavljuje da će se sve proveriti i da će za to biti potrebno nekoliko meseci.
"Mojom naredbom će prvo biti smanjeni troškoi u svim sektorima za 10 odsto i već tu će biti napravljene uštede.

Osim toga, da bih ja snosio odgovornost postaviću na ključnim mestima ljude u koje verujem i koji mogu da promene stanje na železnici. To je sistem u kome radi 20 000 ljudi i ja sam, bez podrške stručnih i pravih ljudi to ne bih mogaio da izvedem", zaključio je Simonović.

(Tanjug/Foto: Petar Stojanović, MONDO)

Komentari 12

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Nova Pazova

E, nekad je iz Nove Pazove putovalo pola stanovnika vozom na posao, redovno kupovali svoje markice (mesecne), a zeleznica trazi milione da bi vratila Beovoz u Pazovu, a tad su zaradjivali vise nego sto traze. Logika... Sprema se privatizacija...

Best

Uspeli su da najprofitabilniju liniju u Srbiji, Pancevo-Batajnica uniste i putnike oteraju. . .

bajic zeljko

posavetovao bih Nikolu da sledeci put kada bude putovao i kada mu kondukter bude prisao sa tom ponudom istu odbije i insistira da dobije kartu za svoje putovanje,to je jedan od nacina da se tome stane na put,ako misli da je samo u tome problem,mada znam iz licnog iskustva da putnici uglavnom prvi insistiraju na takvom vidu dogovora a price su slicne:od one da se nema para pa cak i da se ide na sahrane,svadbe itd..

special image