• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

"Divlji" građani u pošti zaključani "po PS-u"

Službenica Pošta Srbije Milica Nikolić kaže da je postupila po pravilima službe (PS) kada je juče naklon isteka radnog vremana "stavila ključ u bravu" jedne pošte u Novom Sadu.

Nakon isteka radnog vremena u šalter-sali jedne novosadske pošte našlo se oko 40 građana, pa su ih Milica i njene kolege zamolili da napuste objekat.

"Svi građani su izašli, a njih šestoro je odbilo. Oni su ostali u sali i divljali na nas, a jedan od njih mi je i pretio. Zbog bezbednosti sam stavila ključ u bravu, ali nije tačno da smo ih držali zaključane, jer su mogli da napuste salu kad su hteli", rekla je službenica pošte i dodala da su zbog bezbednosti pozvali policiju.

Prema njenim rečima, po dolasku policije svi građani su već napustili poštu i patrola ih je zatekla ispred ulaza.

Jedan od građana koji je bio u pošti, Gabor Lepeš, rekao je agenciji Beta da je u redu čekao 45 minuta, kada je službenica nekoliko minuta pre 19 sati kazala da je šalter zatvoren.

"Zamolili smo je da nas primi, da će joj to oduzeti još samo nekoliko minuta, a da mi cekamo već dugo u redu. Pitali smo je zašto nam nisu rekli da nemaju vremena za sve nas, pa bismo došli sutra, ali ona nije odgovorila već je rekla da napustimo poštu", kazao je Lepeš.

On je rekao da je većina građana već otišla iz pošte, ali da je službenica nakon kratke rasprave zaključala preostale i nije im dozvolila da izađu dok ne dođe policija.

Nakon uviđaja, policija je legitimisala svih pet građana koji su pušteni iz pošte tek kada je patrola stigla na mesto događaja.

Odgovarajući na pitanje zbog čega je u poštu pušteno tako mnogo građana, ako su službenici znali da neće stići da ih usluže do kraja radnog vremena, Nikolićeva je rekla da oni nemaju službu obezbeđenja i da to nema ko da radi.

"Obično produžimo radno vreme ako je u sali nekoliko građana, ali juče to nismo mogli, jer je bilo njih 40. U protivnom posao ne bismo završili do 21 sat, a prenos svih podataka kompaniji Simens moramo da izvršimo do 20:30", rekla je ona.

Nikolićeva tvrdi da joj je zbog svega sinoć pozlilo i da je danas opet morala da se obrati lekaru jer je srčani bolesnik.

(Beta, ilustracija: Guliver/Getty Images/Thinkstock)

Komentari 13

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

monter

Mnogo se pametuje u ovoj državi a malo radi.

bosanac

pa kad vec nemaju para za obezbjedjenje koje ce kontrolisati protok klijenata, zar nije lakse staviti neku tablu kao obavjest da poslije 18.30h usluzuju do 5 ljudi u redu na svakom salteru. Pa ako dodjes u postu poslije toga, a bude guzvara, da znas da nemas tu sta traziti.

PEĐA

\"Državne jasle\"-majka! Dobro je poznata \"ljubaznost\", lenjost i nonšalantnost zaposlenih na SVIM šalterima u ovoj banana republici. Isti ti šalteri su posebna priča. Na mnogima je potrebno kleknuti kako biste uspeli da se obratite bogomdanoj personi iza istog. Ponašaju se kao da im je to očevina, kao da ste vi tu zbog njih a ne obrnuto. Svud je tako: u MUP-u, opštini, Pošti, mnogim bankama, na granici... Ma, mogao bih o ovome roman da napišem.

special image