• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Beograd: Nema taksiranja "oldtajmerima"

Taksi vozači će od petka u prestonici moći da rade samo sa vozilima proizvedenim posle 2000. godine. Od 1. maja uslov će biti i klima u autu.

Od 1. marta, taksisti na teritoriji glavnog grada moraće da ispune ekološki uslov za rad, odnosno da isključivo koriste vozila sa evro 3 motorima.

U praksi to znači da prevoznici neće moći da rade u automobilima koji su proizvedeni pre 2000. godine. A njih, prema procenama samim taksista, na prestoničkim ulicama ima oko deset odsto, pišu "Novosti."

U ovom Beogradom krstari 6.800 taksi vozila, koja imaju potrebna dokumenta za obavljanje javnog prevoza u prestonici.Prema rečima Milivoja Armuša iz "Beotaksija", spornih vozila je oko 700. Tu su automobili starije generacije, koji nemaju ekološki motor, sa smanjenom emisijom štetnih gasova. Kao poslednji Mohikanci, prestoničkim drumovima kotrljaju se "lade", "stojadini", i po koji "mercedes" iz osamdesetih prošlog veka...

"Oni koji ne budu imali odgovarajući motor, neće moći da obavljaju taksi delatnost", kaže Armuš, objašnjavajući da se ovih dana, u udruženjima kontrolišu spiskovi sa taksistima i njihovim "mašinama".

Predstavnici udruženja će pokušati, da nađu neko rešenje, za one takiste koji su slabe ekonomske moći, a koji u ovom trenutku nisu u sposobnosti da kupe vozilo sa ekološkim motorom.

"Najlakše je isključiti nekoga i kazniti ga, zbog siromaštva. Teško se živi. Slaba je platežna moć građana, pa tako i takisti imaju manje posla. Treba nam izaći u susret. Narednih dana, videćemo u dogovoru sa Gradom, da nađemo neki model za ekonomski ugrožene kolege", objašnjava za "Novosti" Armuš, pokušavajući da zaštiti kolege.

Međutim, u Direkciji za javni prevoz su jasni kada je ovaj propis u pitanju. Kao argument, oni kažu da su u izradi Odluke, kojom je ovo pitanje regulisano, učestvovali i svi predstavnici taksi preduzetnika.

"Imali su više od godinu dana da se usklade sa propisima, koji se odnose na posedovanje klima uređaja i evro tri motora", navode za "Novosti" u Direkciji.

Oni naglašavaju da Odlukom o auto taksi prevozu nije predviđeno produženje roka za opremanje vozila klima uređajima.

"To znači da taksi vozila bez klima-uređaja počevši od 1. maja neće moći da prođu estetski pregled koji se vrši jednom godišnje", zaključuju u Direkciji za javni prevoz.


(MONDO, foto ilustracija: Guliver/Getty Images/Thinkstock)


Komentari 9

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

beotaxi

resiti problem divljaka,zavesti red na aerodromu,da divljacg

tako

Zasto je taxi u Bg duplo skuplji nego u Ns,Kg,itd a a?Nemojte da mi kukate bre !Najvise kukate a ima vas sto hiljada,ne bi radili da nije unosno.Nema narod para jbg.A pravilo je da sto gore auto,to te vise dere taximetar sa turbinom.Naucite se biti kulturni i uljudni prema strankama,to je temelj.

uzas i horor

taksi nam se raspada u bg-u, udruzenja nerealno dizu cene, vozaci ne mogu voznju da naprave, muce se, nemaju leba da jedu... a jeli, kad cete da uklonite divljake sa ulica da bar taj posteni deo taksista zivi normalno? ne moze sad preko reda te klime, godista i ostalo, prvo temelj da se sredi

special image