Novi proizvod Mlekare Subotica - "jogurt 5+" - prvi je srpski brend koji je dobio prava da na svom pakovaju koristi jedan holivudski lik - Supermena.

Uz reklamnu poruku da hranljivi sastojci čine "jogurt 5+" boljim od svih, nije nimalo slučajno što je subotička mlekara odlučila da učestvuje u svetskoj kampanji filma "Povratak Supermena", koji će biti premijerno prikazan u beogradskom Domu sindikata 12. jula.

Inspirisana filmom "Povratak Supermena", Mlekara Subotica je osmislila promociju i degustacije, kao i niz drugih dogadjaja i marketinskih akcija koje će propratiti premijeru filma u našoj zemlji.

Novi proizvod subotičke mlekare spada u kategoriju jugurta sa probiotskim kulturama sa 3,2 odsto mlečne masti. Prema saopštenju subotičke mlekare, blagotvorno deluje na organizam i poboljšava imunitet.

Namenjen je pre svega deci i sportistima, ali i svima koji vode računa o psihofizičkoj kondiciji, jer sadrži kalcijum koji jača kosti, proteine za snažnije mišiće, magnezijum za bolje pamćenje i mlečne masti koje povećavaju energetski nivo.

Kao i ostali jogurti subotičke mlekare, prve i jedne mlekare u Srbiji koja poseduje HACCP sertifikat, ni ovaj proizvod ne sadrži konzervanse i gluten, saopštila je subotička mlekara.

(Tanjug)