
Neki od najvećih svetskih proizvodjača hrane i pića zajednički su se obavezali da evropskim potrošačima ponude potpunije informacije o sadržaju masnoća i šećera na etiketama svojih proizvoda.
U nastojanju da suzbiju rastući problem gojaznosti u Evropi, kompanije "Koka-Kola" (Coca-Cola Co), "Danon" (Danone), "Kelog" (Kellogg), "Kraft" (Kraft Foods), "Nestle", "Pepisiko" (PepsiCo) i "Unilever" su odlučile da ubuduće ističu uočljive informacije o količini kalorija u svojim proizvodima na prednjoj strani pakovanja, a detaljniji pregled hranljivih sastojaka (uključujući šećer, masnoće, so i ugljene hidrate) na zadnjoj.
Te informacije će obuhvatati količinu masnoća i šećera po jednom obroku i preporučenu dnevnu količinu, izvestila je agencija AP.
Pokrenuta inicijativa je deo dobrovoljne šeme na nivou cele prehrambene industrije koju je inicirala konfederacija proizvodjača hrane i pića CIAA u okviru mera za suzbijanje gojaznosti u Evropskoj uniji.
Kompanije planiraju da pakovanja s novim etiketama počnu da iznose na tržište do kraja ove godine.
EU i SAD su u maju saopštile da žele da svoju zdravstvenu politiku usmere na borbu protiv gojaznosti koja postaje problem medju omladinom u tim zemljama. Zvaničnici EU procenjuju da u Evropi ima oko 204 miliona ljudi s prekomernom težinom i 61.000.000 gojaznih.
(Tanjug)
U nastojanju da suzbiju rastući problem gojaznosti u Evropi, kompanije "Koka-Kola" (Coca-Cola Co), "Danon" (Danone), "Kelog" (Kellogg), "Kraft" (Kraft Foods), "Nestle", "Pepisiko" (PepsiCo) i "Unilever" su odlučile da ubuduće ističu uočljive informacije o količini kalorija u svojim proizvodima na prednjoj strani pakovanja, a detaljniji pregled hranljivih sastojaka (uključujući šećer, masnoće, so i ugljene hidrate) na zadnjoj.
Te informacije će obuhvatati količinu masnoća i šećera po jednom obroku i preporučenu dnevnu količinu, izvestila je agencija AP.
Pokrenuta inicijativa je deo dobrovoljne šeme na nivou cele prehrambene industrije koju je inicirala konfederacija proizvodjača hrane i pića CIAA u okviru mera za suzbijanje gojaznosti u Evropskoj uniji.
Kompanije planiraju da pakovanja s novim etiketama počnu da iznose na tržište do kraja ove godine.
EU i SAD su u maju saopštile da žele da svoju zdravstvenu politiku usmere na borbu protiv gojaznosti koja postaje problem medju omladinom u tim zemljama. Zvaničnici EU procenjuju da u Evropi ima oko 204 miliona ljudi s prekomernom težinom i 61.000.000 gojaznih.
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.