Prvo testiranje "Erbasovog" (Airbus) super-džambo aviona A380, najveće komercijalne letelice u svetu, obavljeno je s putnicima u avionu koji je poleteo s aerodroma u Tuluzu, u južnoj Francuskoj.
U letelici se nalazilo 474 zaposlenih u "Erbasu" širom sveta, koji su dobrovoljno pristali da pomognu kompaniji da testira sisteme u kabini i komfor aviona.
Prema rečima direktora sektora za marketing aviona A380 Rišara Karkajea, koji je i sam bio u avionu, ispitano je kako putnici doživljavaju prostor u avionu, sistem za klimatizaciju, sedišta, hranu.
U avionu se nalazilo i 28 stjuardesa i stjuarta, uključujući osoblje nemačke vazduhoplovne kompanije "Lufthanza" (Lufthansa), da bi se testirao komfor prostora namenjenog posadi.
Let koji je trajao sedam sati prvi je od četiri koje će "Erbas" obaviti ove sedmice na avionu na sprat A380. Planirano je da ostali letovi traju sedam do 14 časova i da uključe jedan noćni let.
Avion A380 može da prevozi izmedju 555 i 800 putnika, zavisno od konfiguracije i ima domet od 15.000 kilometara.
Prvi super-džambo treba da bude isporučen u decembru singapurskoj avio-kompaniji "Singapur erlajns" (Airlines).
Dosad su dobijene porudžbine za 159 aviona A380 čija kataloška cena iznosi 228 miliona evra.
(Tanjug)
U letelici se nalazilo 474 zaposlenih u "Erbasu" širom sveta, koji su dobrovoljno pristali da pomognu kompaniji da testira sisteme u kabini i komfor aviona.
Prema rečima direktora sektora za marketing aviona A380 Rišara Karkajea, koji je i sam bio u avionu, ispitano je kako putnici doživljavaju prostor u avionu, sistem za klimatizaciju, sedišta, hranu.
U avionu se nalazilo i 28 stjuardesa i stjuarta, uključujući osoblje nemačke vazduhoplovne kompanije "Lufthanza" (Lufthansa), da bi se testirao komfor prostora namenjenog posadi.
Let koji je trajao sedam sati prvi je od četiri koje će "Erbas" obaviti ove sedmice na avionu na sprat A380. Planirano je da ostali letovi traju sedam do 14 časova i da uključe jedan noćni let.
Avion A380 može da prevozi izmedju 555 i 800 putnika, zavisno od konfiguracije i ima domet od 15.000 kilometara.
Prvi super-džambo treba da bude isporučen u decembru singapurskoj avio-kompaniji "Singapur erlajns" (Airlines).
Dosad su dobijene porudžbine za 159 aviona A380 čija kataloška cena iznosi 228 miliona evra.
(Tanjug)
Partizan pao u Turskoj, prosuo sve u poslednjoj četvrtini: Osmani presudio crno-belima
Zvezdu njen div vodi u Top 10 Evrolige! Džoel Bolomboj se vratio u Arenu i odmah srušio Makabi
Sa Bolombojem je druga priča! Vojnik Zvezde se vratio, a jedan važan detalj može da "pogura" tim do plej-ofa
Partizan je u problemu, a postoji samo jedno rešenje: Prvi ispit je pao, vreme je za popravni!
NOVO NA MONDO PORTALU: Probaj MONDO sudoku, svaki dan u 19h nova igra!