Prvo testiranje "Erbasovog" (Airbus) super-džambo aviona A380, najveće komercijalne letelice u svetu, obavljeno je s putnicima u avionu koji je poleteo s aerodroma u Tuluzu, u južnoj Francuskoj.
U letelici se nalazilo 474 zaposlenih u "Erbasu" širom sveta, koji su dobrovoljno pristali da pomognu kompaniji da testira sisteme u kabini i komfor aviona.
Prema rečima direktora sektora za marketing aviona A380 Rišara Karkajea, koji je i sam bio u avionu, ispitano je kako putnici doživljavaju prostor u avionu, sistem za klimatizaciju, sedišta, hranu.
U avionu se nalazilo i 28 stjuardesa i stjuarta, uključujući osoblje nemačke vazduhoplovne kompanije "Lufthanza" (Lufthansa), da bi se testirao komfor prostora namenjenog posadi.
Let koji je trajao sedam sati prvi je od četiri koje će "Erbas" obaviti ove sedmice na avionu na sprat A380. Planirano je da ostali letovi traju sedam do 14 časova i da uključe jedan noćni let.
Avion A380 može da prevozi izmedju 555 i 800 putnika, zavisno od konfiguracije i ima domet od 15.000 kilometara.
Prvi super-džambo treba da bude isporučen u decembru singapurskoj avio-kompaniji "Singapur erlajns" (Airlines).
Dosad su dobijene porudžbine za 159 aviona A380 čija kataloška cena iznosi 228 miliona evra.
(Tanjug)
U letelici se nalazilo 474 zaposlenih u "Erbasu" širom sveta, koji su dobrovoljno pristali da pomognu kompaniji da testira sisteme u kabini i komfor aviona.
Prema rečima direktora sektora za marketing aviona A380 Rišara Karkajea, koji je i sam bio u avionu, ispitano je kako putnici doživljavaju prostor u avionu, sistem za klimatizaciju, sedišta, hranu.
U avionu se nalazilo i 28 stjuardesa i stjuarta, uključujući osoblje nemačke vazduhoplovne kompanije "Lufthanza" (Lufthansa), da bi se testirao komfor prostora namenjenog posadi.
Let koji je trajao sedam sati prvi je od četiri koje će "Erbas" obaviti ove sedmice na avionu na sprat A380. Planirano je da ostali letovi traju sedam do 14 časova i da uključe jedan noćni let.
Avion A380 može da prevozi izmedju 555 i 800 putnika, zavisno od konfiguracije i ima domet od 15.000 kilometara.
Prvi super-džambo treba da bude isporučen u decembru singapurskoj avio-kompaniji "Singapur erlajns" (Airlines).
Dosad su dobijene porudžbine za 159 aviona A380 čija kataloška cena iznosi 228 miliona evra.
(Tanjug)
Haos na kraju i poraz Crvene zvezde: Teo promašio za produžetak, sudije u prvom planu!
Partizan želi da prekine crni niz: Istorijski susret slavnih trenera, ne zna se kome je pobeda potrebnija
Ogromna greška sudija na štetu Crvene zvezde: Najbitniji poeni na meču nije trebalo da važe!
Predrag Mijatović podigao ton: Kakve veze ima Vučić s krizom u Partizanu?!
Ognjen Dobrić nestao iz ekipe Zvezde: Janis Sferopulos ne računa na "vojnika" crveno-belih