
Srbija će platiti 500.000 evra za četvoromesečnu reklamnu kampanju na Si-En-Enu (CNN), čije emitovanje bi trebalo da počne za desetaka dana, izjavio je u četvrtak srpski ministar trgovine, turizma i usluga Bojan Dimitrijević.
Na konferenciji za novinare, on je rekao da će biti emitovano ukupno 507 spotova od po 40 sekundi, a da će reklamna kampanja počneti čim bude uplaćena prva rata u iznosu od 250.000 evra.
Dimitrijević nije mogao da kaže koja je osnovna poruka reklamne kampanje, pošto još nije video spotove, ali je istakao da bi trebalo da bude "dodjite u Srbiju kao turisti i kao investitori".
"Mislim da Si-En-En bolje zna ko smo mi, nego što mi znamo tako da nije problem da pripreme spotove", naglasio je on i dodao da će reklamna kampanja biti finansirana iz Nacionalnog investicionog plana.
Prema njegovim rečima, završeni su i spotovi o četiri turističke regije Srbije za domaće tržište čije emitovanje će početi za 30 do 45 dana.
Dimitrijević je naveo su napravljene četiri spota o turističkoj ponudi Beograda, Vojvodine, jugoistočne i jugozapadne Srbije povezana sa četiri elementa - vatrom, vodom, zemljom i vazduhom.
Direktor Turističke organizacije Srbije Miodrag Popović rekao je da je ta organizacija predstavila mogućnosti za organizovanje kongrasa i sajmova u Srbiji na jednoj od dve najveće svetske manifestacije o kongresnom turizmu u Barseloni.
On je rekao da su razgovarali sa potencijalnim partnerima iz Sjedinjenih Američkih Država i Kine o organizaciji kongresnih manifestacija i dodao da su započeli pregovore sa tri španske aviokompanije o uvodjenju direktnih letova do Beograda.
"Pregovore sa kompanijom Spin er (Air) ćemo nastaviti u januaru", rekao je Popović.
(Beta)
Na konferenciji za novinare, on je rekao da će biti emitovano ukupno 507 spotova od po 40 sekundi, a da će reklamna kampanja počneti čim bude uplaćena prva rata u iznosu od 250.000 evra.
Dimitrijević nije mogao da kaže koja je osnovna poruka reklamne kampanje, pošto još nije video spotove, ali je istakao da bi trebalo da bude "dodjite u Srbiju kao turisti i kao investitori".
"Mislim da Si-En-En bolje zna ko smo mi, nego što mi znamo tako da nije problem da pripreme spotove", naglasio je on i dodao da će reklamna kampanja biti finansirana iz Nacionalnog investicionog plana.
Prema njegovim rečima, završeni su i spotovi o četiri turističke regije Srbije za domaće tržište čije emitovanje će početi za 30 do 45 dana.
Dimitrijević je naveo su napravljene četiri spota o turističkoj ponudi Beograda, Vojvodine, jugoistočne i jugozapadne Srbije povezana sa četiri elementa - vatrom, vodom, zemljom i vazduhom.
Direktor Turističke organizacije Srbije Miodrag Popović rekao je da je ta organizacija predstavila mogućnosti za organizovanje kongrasa i sajmova u Srbiji na jednoj od dve najveće svetske manifestacije o kongresnom turizmu u Barseloni.
On je rekao da su razgovarali sa potencijalnim partnerima iz Sjedinjenih Američkih Država i Kine o organizaciji kongresnih manifestacija i dodao da su započeli pregovore sa tri španske aviokompanije o uvodjenju direktnih letova do Beograda.
"Pregovore sa kompanijom Spin er (Air) ćemo nastaviti u januaru", rekao je Popović.
(Beta)
Pridruži se MONDO zajednici.