Reklamni spot o turističkoj ponudi Srbije premijerno je u sredu ujutro prikazan na američkoj televiziji Si-En-En (CNN).
Reklamni spot o turističkoj ponudi Srbije premijerno je u sredu ujutro prikazan na američkoj televiziji Si-En-En (CNN).Prvi spot iz kampanje pod imenom "Trenuci za sećanje" emitovan je oko 8.15 po srednjevropskom vremenu, umesto u 7.40 kako je ranije najavljeno, zbog programske šeme CNN-a.
Dva spota u trajanju od po 40 sekundi biće u toku dana emitovana devet puta na američkoj televiziji, dok će tokom januara oni biti prikazani 107 puta.
Spotovi koji promovišu turističke destinacije u Srbiji pojaviće se i u emisiji kod Larija Kinga i emisijama "World News” i "World sport”.
Polovina minutaže za reklamnu kampanju dogovorena je u udarnim terminima od šest do devet sati i od 17 do 24 časa.
Izrada i četvoromesečno emitovanje 507 spotova koštaće 500.000 evra, a novac za to obezbedjen je iz Nacionalnog investicionog plana.