• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Nema "Tviksa" za mladje od 12 godina!

Deca mladja od 12 godina više nisu ciljna grupa kompanije "Masterfoods", koja proizvodi čokoladice "Mars", "Snikers" i bombone "M&M".

Deca mladja od 12 godina više nisu ciljna grupa kompanije "Masterfoods", koja proizvodi čokoladice "Mars", "Snikers" i bombone "M&M".

Iako ne postoji osnova za zabranu prodaje čokoladica, kompanija će povisiti starosnu granicu svoje ciljne grupe u procesu reklamiranja.

Povod za ovu promenu je alarmantno povećana gojaznost kod dece u Evropi. Javnost je burno reagovala na proizvode koji sadrže velike količine šećera, masti i soli, koji su naravno najprivlačniji deci – čips, čokolade i druge grickalice.

"Masterfoods" je pre nekoliko godina utvrdio da neće ciljati na decu mladju od šest godina. Od sada će u svojim kampanjama koristiti tinejdžere, a ne osnovce.

Medju proizvodima kompanije ističu se čokoladice "Mars", "Tviks", "Snikers", "Baunti", bombone "M&M" i druge.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image