• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

"Miler" lansira pivo za Hispanoamerikance

"Miler" (Miller Brewing Co), drugi po veličini američki proizvodjač piva, posle "Anhojzer-Buša" (Anheuser-Bush), lansiraće idućeg meseca u nekim delovima SAD pivo sa aromom limete i soli kako bi privukao potrošače latinoameričkog porekla.

"Miler" (Miller Brewing Co), drugi po veličini američki proizvodjač piva, posle "Anhojzer-Buša" (Anheuser-Bush), lansiraće idućeg meseca u nekim delovima SAD pivo sa aromom limete i soli kako bi privukao potrošače latinoameričkog porekla.

Pivo "miler čil" (Chill), napravljeno po uzoru na popularno meksičko pivo "čelada" (chelada), biće probno pušteno na tržišta Floride, Teksasa, Arizone, Novog Meksika i San Dijega, rekao je portparol pivare.

Kompanija planira da kasnije proširi ponudu te linije na celu teritoriju SAD, izvestila je agencija AP.
To niskokalorično pivo će konkurisati vodećim markama "lajt" piva, kao što je najprodavanije "bad lajt" (Bud Light).

Pivara "Miler" ulaže sve veće napore da privuče američke ljubitelje piva latinoameričkog porekla. U januaru je počela da uvozi vodeću kolumbijsku marku lager piva "akila" (Aquila) koju proizvodi njena matična kompanija "SABMiler".

"Miler" uvozi još dve marke "SABMilera" iz Perua, čija je distribucija koncentrisana na područja s velikom južnoameričkom populacijom, kao što su Florida i Njujork.

"Miler" smišljeno povećava prisustvo na tržištu niskokaloričnog "lajt" piva koje je u porastu, nasuprot domaćem tržištu premijum piva na kojem prodaja stagnira.

(Tanjug)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image