Preduzeće "Telekom Srbija" instaliralo je kontakt centar vredan 2,3 miliona evra, koji će omogućiti korisnicima da informacije dobiju na jednom mestu, izjavio je direktor Sektora za brigu o korisnicima Dragan Jovanović.
Preduzeće "Telekom Srbija" instaliralo je kontakt centar vredan 2,3 miliona evra, koji će omogućiti korisnicima da informacije dobiju na jednom mestu, izjavio je direktor Sektora za brigu o korisnicima Dragan Jovanović.Na konferenciji za novinare u Beogradu, on je rekao da će pokretanjem tog centra oko tri miliona korisnika Telekomovih usluga dobijati potpunije informacije za kraće vreme, a da će naročito biti unapredjena postojeća usluga viza servisa.
Kontakt centar omogućava korisnicima da biraju na koji način, kada i kako će stupiti u kontakt sa Telekomom - telefonskim pozivom, elektronskom poštom, preko interneta ili faksom, a Telekom je u mogućnosti da sve te zahteve centralno obradi i tako pruži najviši nivo usluga, rekao je on.
Telekom je pokretanjem tog centra zaposlio 20 operatera, a planirano je da uključivanjem novih servisa na jedinstvenu platformu kontakt centra u njemu do kraja 2008. godine bude zaposleno ukupno 1.000 ljudi.
Jovanović je objasnio da su za sada integrisane usluge viza servisa i podrške interneta, a da se do kraja sledeće godine očekuje integracija ostalih postojećih zasebnih funkcija koje korisnicima služe za kontaktiranje Telekoma.
Najpre će sredinom ove godine početi da radi servis 9813, na koji se dobijaju informacije o zahtevima za nove usluge i reklamacije, a zatim usluga prijava smetnji na 977 i na kraju servis za informacije o pretplatnicima preko broja 988, rekao je on.
Jovanović je naveo da se poziv viza servisa, koji gradjanima obezbedjuje informacije o potrebnoj dokumentaciji za izdavanje viza za osam zemalja, naplaćuje sa 30 dinara po minutu, dok je korišćenje ostalih servisa besplatno.
U okviru kontakt centra uveden je i servis tehničke podrške za internet na broj 0800/100-100, a gradjani su pokazali veliko interesovanje da pozivanjem tog broja dobiju informacije o ADSL priključku, rekao je on.
Kontakt centar je instalirao konzorcijum kompanija "Algotek Srbija" (Algotech), "Saga" i "Geomant Srbija" i jedan je od tehnološki najsavremenijih u regionu, rekli su predstavnici tih firmi.
Kako su naveli, centar omogućuje i korišćenje velikog broja dodatnih usluga, kao što su istraživanje tržišta, teleprodaje i sprovođenje prodajnih i marketinških akcija.
(Beta)