• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Moderan kontakt centar Telekoma Srbije

Preduzeće "Telekom Srbija" instaliralo je kontakt centar vredan 2,3 miliona evra, koji će omogućiti korisnicima da informacije dobiju na jednom mestu, izjavio je direktor Sektora za brigu o korisnicima Dragan Jovanović.

Preduzeće "Telekom Srbija" instaliralo je kontakt centar vredan 2,3 miliona evra, koji će omogućiti korisnicima da informacije dobiju na jednom mestu, izjavio je direktor Sektora za brigu o korisnicima Dragan Jovanović.

Na konferenciji za novinare u Beogradu, on je rekao da će pokretanjem tog centra oko tri miliona korisnika Telekomovih usluga dobijati potpunije informacije za kraće vreme, a da će naročito biti unapredjena postojeća usluga viza servisa.

Kontakt centar omogućava korisnicima da biraju na koji način, kada i kako će stupiti u kontakt sa Telekomom - telefonskim pozivom, elektronskom poštom, preko interneta ili faksom, a Telekom je u mogućnosti da sve te zahteve centralno obradi i tako pruži najviši nivo usluga, rekao je on.

Telekom je pokretanjem tog centra zaposlio 20 operatera, a planirano je da uključivanjem novih servisa na jedinstvenu platformu kontakt centra u njemu do kraja 2008. godine bude zaposleno ukupno 1.000 ljudi.

Jovanović je objasnio da su za sada integrisane usluge viza servisa i podrške interneta, a da se do kraja sledeće godine očekuje integracija ostalih postojećih zasebnih funkcija koje korisnicima služe za kontaktiranje Telekoma.

Najpre će sredinom ove godine početi da radi servis 9813, na koji se dobijaju informacije o zahtevima za nove usluge i reklamacije, a zatim usluga prijava smetnji na 977 i na kraju servis za informacije o pretplatnicima preko broja 988, rekao je on.

Jovanović je naveo da se poziv viza servisa, koji gradjanima obezbedjuje informacije o potrebnoj dokumentaciji za izdavanje viza za osam zemalja, naplaćuje sa 30 dinara po minutu, dok je korišćenje ostalih servisa besplatno.

U okviru kontakt centra uveden je i servis tehničke podrške za internet na broj 0800/100-100, a gradjani su pokazali veliko interesovanje da pozivanjem tog broja dobiju informacije o ADSL priključku, rekao je on.

Kontakt centar je instalirao konzorcijum kompanija "Algotek Srbija" (Algotech), "Saga" i "Geomant Srbija" i jedan je od tehnološki najsavremenijih u regionu, rekli su predstavnici tih firmi.

Kako su naveli, centar omogućuje i korišćenje velikog broja dodatnih usluga, kao što su istraživanje tržišta, teleprodaje i sprovođenje prodajnih i marketinških akcija.

(Beta)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image