• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ženi je mesto u kući - smatra 12 odsto Srba

U Srbiji se 12 odsto ispitanika slaže sa stavom da je ženi mesto u kući, podaci su istraživanja ''Indeksa ciljne grupe'' TGI (Target Group Index), koje je u četvrtak saopštila Agencija za istraživanje tržišta ''Mediana''.

U Srbiji se 12 odsto ispitanika slaže sa stavom da je ženi mesto u kući, podaci su istraživanja ''Indeksa ciljne grupe'' TGI (Target Group Index), koje je u četvrtak saopštila Agencija za istraživanje tržišta ''Mediana''.

Po tom pitanju najliberalnija je Slovenija, u kojoj 6 odsto anketiranih smatra da je ženi mesto u kući, zatim Hrvatska, gde tako misli 10 odsto ispitanika. U Crnoj Gori 17 odsto ispitanika misli da žena treba da bude kod kuće, a u Turskoj - takvih je čak 51 odsto.

Demografski podaci ukazuju da se starija starosna struktura ispitanika, tačnije populacija iznad 45 godina u mnogo većoj meri slaže sa ovom tvrdnjom nego mladja populacija (ispod 45 godina) i to većinom muškarci.

Ukoliko se posmatra regionalna podela, ispitanici iz centralne Srbije su patrijarhalniji od žitelja Vojvodine, gde je indeks odstupanja od proseka najveći.

Neslaganje raste sa stepenom obrazovanja i primanjima, tako da medju fakultetski obrazovanim i dobrostojećim ispitanicima ima najmanje onih koji smatraju da je ženi mesto u kući.

TGI, odnosno Indeks Ciljne Grupe, je nastao u Engleskoj 1969. godine kao istraživački projekat kompanije BMRB (British Market Research Bureau) iz Londona.

TGI je jedinstven oblik istraživanja tržišta, koji se sprovodi u 58 zemalja širom sveta i godišnje ima oko 700.000 ispitanika.

Istraživanjima je obuhvaćeno 5.000 robnih marki, 450 proizvodnih i uslužnih kategorija i 18 sektora potrošnje.

(Tanjug)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image