Iako negoduju, vozači i putnici za sada poštuju ovu meru, a vozačima GSP je zaprećeno smanjenjem plate ako je se ne pridržavaju, pišu "24 Sata".
U Direkciji za javni prevoz tvrde da su ukazali na ovaj princip kako bi povećali prihode.
"Mera ulaska na terminusima samo na prednja vrata stupila je na snagu prošle godine i od tada nije ni bila ukidana. Pošto je primećeno da se ona u poslednjem periodu ne sprovodi u potpunosti, samo je obnovljeno obaveštenje o važenju ove mere", objašnjavaju u Direkciji za javni prevoz.
U GSP "Beograd" ističu da su u prethodna dva dana slali radnike unutrašnje kontrole na okretnice kako bi proverili vozače da li poštuju ovu meru. Ako se vozači ogluše o ovo pravilo, u ovom preduzeću će ih najpre opominjati, a potom kažnjavati oduzimanjem procenata od plate.
Pojedinim vozačima, s druge strane, nije baš najjasnija svrha uvođenja ove mere, a zanimljivo je da vozači španskih tramvaja svakako neće moći da poštuju ovu odluku pošto, kako saznajemo, ne mogu da otvore samo prednja vrata jer ne postoji takva opcija na komandnoj tabli.
"Ne znam šta se postiže ovakvim pravilom, pogotovo ako nema "Bus plus" kontrolora jer mi ne možemo da pregledamo putnicima karte. Nelogično mi je da na stanici gde ulazi 30 putnika otvorim samo jedna vrata, a na sledećoj gde ima troje ljudi otvorim sva vrata - priča jedan od vozača."
Na Zelenom vencu ekipa "24 sata" juče je u popodnevnom špicu zatekla najduže kolone putnika ispred autobusa na linijama 15, 74 i 704.
"Stvaraju se samo bespotrebno gužve zbog čega se ljudi nerviraju. Na ovakav način se ne uvodi red u javni prevoz već mogu samo da se stvore incidenti", kaže Miloš Janićijević, putnik u autobusu na liniji 704, za "24 Sata".
(MONDO/Ilustracija: Petar Stojanović, MONDO)
U Direkciji za javni prevoz tvrde da su ukazali na ovaj princip kako bi povećali prihode.
"Mera ulaska na terminusima samo na prednja vrata stupila je na snagu prošle godine i od tada nije ni bila ukidana. Pošto je primećeno da se ona u poslednjem periodu ne sprovodi u potpunosti, samo je obnovljeno obaveštenje o važenju ove mere", objašnjavaju u Direkciji za javni prevoz.
U GSP "Beograd" ističu da su u prethodna dva dana slali radnike unutrašnje kontrole na okretnice kako bi proverili vozače da li poštuju ovu meru. Ako se vozači ogluše o ovo pravilo, u ovom preduzeću će ih najpre opominjati, a potom kažnjavati oduzimanjem procenata od plate.
Pojedinim vozačima, s druge strane, nije baš najjasnija svrha uvođenja ove mere, a zanimljivo je da vozači španskih tramvaja svakako neće moći da poštuju ovu odluku pošto, kako saznajemo, ne mogu da otvore samo prednja vrata jer ne postoji takva opcija na komandnoj tabli.
"Ne znam šta se postiže ovakvim pravilom, pogotovo ako nema "Bus plus" kontrolora jer mi ne možemo da pregledamo putnicima karte. Nelogično mi je da na stanici gde ulazi 30 putnika otvorim samo jedna vrata, a na sledećoj gde ima troje ljudi otvorim sva vrata - priča jedan od vozača."
Na Zelenom vencu ekipa "24 sata" juče je u popodnevnom špicu zatekla najduže kolone putnika ispred autobusa na linijama 15, 74 i 704.
"Stvaraju se samo bespotrebno gužve zbog čega se ljudi nerviraju. Na ovakav način se ne uvodi red u javni prevoz već mogu samo da se stvore incidenti", kaže Miloš Janićijević, putnik u autobusu na liniji 704, za "24 Sata".
(MONDO/Ilustracija: Petar Stojanović, MONDO)
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte