• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Gradski prevoz na ivici kolapsa

Para za održavanje sistema ima samo do juna. Prodaja bus plus kartica opala za 20 odsto, svaki drugi putnik se švercuje. Zapošljavanje 2.000 kontrolora nemoguća misija jer bi za plate trebalo izdvojiti 50 miliona dinara

Za održivost sistema u gradskoj kasi sredstava ima samo do juna, pišu "Novosti."Prodaja Bus plus kartica je opala za 20 odsto, a prema nezvaničnim informacijama, broj švercera je povećan na 60 odsto ukupnog broja putnika.

Pretnje da će morati da se poveća broj kontrolora ili da se smanji broj polazaka ukoliko sugrađani ne budu počeli da plaćaju prevoz, već se ostvaruju i na pojedinim linijama, navodno, prećutno su već uvedene redukcije.

U Sekretarijatu za saobraćaj kažu da je prošlog meseca dopunjeno ukupno 267.263 mesečne dopune. U poređenju sa decembrom prošle godine prodaja je smanjena za oko 10.000.

"U martu je uplaćeno 913.307 dopuna na nepersonalizovane kartice u ukupnom iznosu od 183,2 miliona dinara. Naplaćeno je 1.537 opomena i 912 doplatnih karata", navode u sekretarijatu.

Ipak, naplata nije zadovoljavajuća, pa su u gradu čak zapretili uvođenjem 2.000 kontrolora. Međutim, to nije realno jer konzorcijum "Apeks", "Lanus" i "Kentkart", koji stoje iza sistema "Bus plus", a koji je po ugovoru preuzeo obavezu organizovanja kontrole i naplate, nezvanično, nije u mogućnosti da finansira toliki broj ljudi. Samo za plate kontrolora koje bi uposlili preko omladinske zadruge, mesečno bi morali da izdvajaju bar 50 miliona dinara, pišu "Novosti."

Nadležni u resornom sekretarijatu rekli su da u cilju opstanka sistema gradskog prevoza "svakako razmišljaju o novim merama, a kada iste budu precizirane, o tome će javnost biti obaveštena." Međutim, iako se o tome još ćuti, Beograđani su mogli da primete da je broj polazaka na pojedinim linijama već smanjen i da su gužve veće.

(MONDO)



Komentari 79

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Jaca

Zar u GSP-u nijo bilo obrazovnih i sposobnig da nađu način kako da naplate karte i rasplažu sa tim sredstvima. Šta radi BUS-PLUS ima pametne da to rade pa dobro su to uradili skinuli "kajmak" a sad gradski prevoz pred kolapsom. Muka mi je.....

S.N.

Ljudi ginu vozeci se gradskim prevozom,deca po parkovima stradaju zbog bezobrazluka nadleznih,ali zato psi,macke,imaju mogucnost da se voze u autobusima gsp-a i da uzivaju bezbrizno u svojim ogradjenim parkovima...tuzno...i jos da platis?!

Bicikl...

Drž' te se narode. Ne posustajte ni sad. Pa makar biciklima išli na posao.

special image