• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

U Telekomu Srbija usluge i na jeziku znakova

Zaposleni u poslovnicama Telekoma Srbija u Beogradu pružaju usluge i na znakovnom jeziku.

Zaposleni u beogradskim poslovnicama Telekoma Srbija završili su obuku pružanja usluga na srpskom znakovnom jeziku i počeli su da pružaju usluge i osobama sa oštećenim sluhom. Kompanija je obuku pokrenula u saradnji sa Udruženjem tumača za lica oštećenog sluha Srbije, kako bi izašla u susret potrebama svih svojih korisnika.

"U Srbiji živi više od 50.000 osoba sa oštećenim sluhom i to nije zanemarljiv broj. Telekom Srbija sve svoje korisnike tretira jednako i trudimo se da sve svoje usluge prilagodimo njihovim potrebama. Naše kolege, koje rade u poslovnicama i koje su u direktnom kontaktu sa korisnicima, bile su izuzetno motivisane i brzo savladale znakovni jezik, to se već pokazalo dobro u praksi, a jedan od polaznika je i tokom obuke bio u prilici da usluži korisnika sa oštećenim sluhom i da mu pomogne, upravo zahvaljujući usvojenom znanju. To je zapravo najveća satisfakcija, kada ispratite zadovoljnog korisnika. Naravno, ovu akciju proširićemo i na ostale gradove u Srbiji, a u planu nam je i jedan veliki projekat koji će itekako olakšati komunikaciju osoba sa oštećenim sluhom sa hitnim službama", rekla je direktorka Sektora za PR Telekoma Srbija Marija Bošković.



"Gluvim i nagluvim osobama značiće mnogo mogućnost da se sporazumeju sa prodavcem. Sada mogu i bez pratnje da odu do poslovnice i da se sporazumeju sami. Svako od njih koristi mobilni telefon jer komuniciraju putem sms poruka", istakla je potpredsednica UTLOSS-a Julijana Lekić.

Zaposleni iz poslovnica u Beogradu prošli su kroz edukativni program, koji je prilagođen delatnosti kompanije i obuhvata oko 800 odabranih gestova grupisanih u 16 tematskih celina. Pošto su usvojili sve predviđene znakove i konvencionalne fraze, mogu bez problema da odgovore na sva pitanja koja se tiču telekomunikacionih usluga. Prvih dvadesetoro zaposlenih koji su uspešno položili ispit svoja znanja već primenjuju u paksi u osam poslovnica u Beogradu, a u toku je i obuka druge grupe od 20 polaznika, nakon kojih će ova usluga biti proširena i u još šest poslovnica u Beogradu.

(Telekom Srbija)

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

joo

Svaka čast m:ts!

special image