• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Putnici Jata čamili 24 sata u Amsterdamu

Više od 20 putnika iz Srbije je 24 sata na aerodromu Shipol u Amsterdamu čekalo let za Beograd. U Jat-u kažu da je jučerašnji let odložen za danas zbog problema sa prtljažnim vratima. Putnici u Beograd stigli danas oko 13:50, ogorčeni jer nije bilo objašnjenja zašto avion ne poleće.

"Jutrošnje poletanje aviona kasnilo je dva sata upravo zbog obaveznog testiranja i provere ispravnosti aviona koju je obavila ovlašćena tehnička služba. Jat-ov avion sa putnicima poleteo je iz Amsterdama za Beograd u 11,55 časova", navode u Jatu, uz izvinjenje putnicima zbog neugodnosti.

Listu "Blic" se javila Snežana Kaplanović, majka Jelene Kaplanović (21) iz Beograda, koja se nalazila među putnicima na Shipolu, na letu koji je konačno okončao u Beogradu sletanjem danas oko 13:50.

Ona je ogorčena, jer, kako kaže, putnici su od 10.30 do sinoć u 02.00 sata bili na Shipolu, s tim što su im ljudi iz “Jata” na svakih pola sata obećavali da će avion da poleti za pola sata, bez dodatnih objašnjenja o razlogu odlaganja leta.

"Putnici su ležali po stolovima i zvali službene telefone, ne bi li nekako uspeli da se domognu bar hotela. U dva ujutru uspeli su da alarmiraju holandsku policiju, pa su tek tada smešteni u hotel. U 07.00 ujutru su opet odvezeni na aerodrom, na kome i dalje čekaju više informacija. Nečuveno", ispričala je Snežana Kaplanović.

Pošto je kartu ćerke, koja je u Amsterdam sletela iz SAD, kupila u kompaniji KLM - Er Frans, Snežana je kazala listu da joj ni iz te kompanije nisu mogli dati više informacija, sem što su je jutros obavestili da su putnici i dalje zadržani u Amsterdamu.

Objašnjejne iz Jata, koje je tradicionalno stiglo tek po "uzbuni" u medijima, je "tehničke prirode".

"Zbog problema sa prtljažnim vratima na Jat-ovom avionu jučerašnji let iz Amsterdama za Beograd odložen je za danas, a jutrošnje kašnjenje poletanja od dva sata bilo je zbog obaveznog testiranja i provere ispravnosti letilice, nakon otklanjanja problema", rečeno je danas Tanjugu u Jatu.

Kako kažu razlog odlaganja leta je tehnički problem na letelici na kojem je radila ovlašćena tehnička služba na aerodromu u Amstedamu. Posle uspešno obavljenog jučerašnjeg leta JU 262 iz Beograda za Amsterdam, nakon sletanja u 12 sati i pregleda letelice, ustanovljen je problem sa prtljažnim vratima.

Zbog toga je jučerašnji povratni let JU 2632 odložen za danas u 9,30 sati, a svi putnici su, kako to i nalažu procedure evropskih vazduhoplovnih vlasti smešteni u hotel o trošku Jata.

Radove na prtljažnim vratima, kako ističu u nacionalnoj aviokompaniji, obavljala je ovlašćena tehnička služba u Amsterdamu, i ona je jedina imala prave informacije o tome kada će avion biti spreman za obavezno testiranje pre poletanja.

(MONDO/Tanjug, foto ilustracija: Guliver/Getty Images/Thinkstock)

Tagovi

Komentari 7

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Vre

Uh bas strasno :)

Nada

Jedan put sam napravila glupost pa letela jatom iz pariza za Beograd I nikad vise. Sada kada dolazim u posjetu samo letim (iz amerike), Swiss air , Austrian airlines, Lufthansa I to je to. Francuzi su nikakvi, kao I italijani.

Muva Ce Ce

Ha,ha!JAT to vecito radi!Zato kupujem karte drugih kompanija,da ne cekam vise nego sto letim.

special image