Više od 20 putnika iz Srbije je 24 sata na aerodromu Shipol u Amsterdamu čekalo let za Beograd. U Jat-u kažu da je jučerašnji let odložen za danas zbog problema sa prtljažnim vratima. Putnici u Beograd stigli danas oko 13:50, ogorčeni jer nije bilo objašnjenja zašto avion ne poleće.
Listu "Blic" se javila Snežana Kaplanović, majka Jelene Kaplanović (21) iz Beograda, koja se nalazila među putnicima na Shipolu, na letu koji je konačno okončao u Beogradu sletanjem danas oko 13:50.
Ona je ogorčena, jer, kako kaže, putnici su od 10.30 do sinoć u 02.00 sata bili na Shipolu, s tim što su im ljudi iz “Jata” na svakih pola sata obećavali da će avion da poleti za pola sata, bez dodatnih objašnjenja o razlogu odlaganja leta.
"Putnici su ležali po stolovima i zvali službene telefone, ne bi li nekako uspeli da se domognu bar hotela. U dva ujutru uspeli su da alarmiraju holandsku policiju, pa su tek tada smešteni u hotel. U 07.00 ujutru su opet odvezeni na aerodrom, na kome i dalje čekaju više informacija. Nečuveno", ispričala je Snežana Kaplanović.
Pošto je kartu ćerke, koja je u Amsterdam sletela iz SAD, kupila u kompaniji KLM - Er Frans, Snežana je kazala listu da joj ni iz te kompanije nisu mogli dati više informacija, sem što su je jutros obavestili da su putnici i dalje zadržani u Amsterdamu.
Objašnjejne iz Jata, koje je tradicionalno stiglo tek po "uzbuni" u medijima, je "tehničke prirode".
"Zbog problema sa prtljažnim vratima na Jat-ovom avionu jučerašnji let iz Amsterdama za Beograd odložen je za danas, a jutrošnje kašnjenje poletanja od dva sata bilo je zbog obaveznog testiranja i provere ispravnosti letilice, nakon otklanjanja problema", rečeno je danas Tanjugu u Jatu.
Kako kažu razlog odlaganja leta je tehnički problem na letelici na kojem je radila ovlašćena tehnička služba na aerodromu u Amstedamu. Posle uspešno obavljenog jučerašnjeg leta JU 262 iz Beograda za Amsterdam, nakon sletanja u 12 sati i pregleda letelice, ustanovljen je problem sa prtljažnim vratima.
Zbog toga je jučerašnji povratni let JU 2632 odložen za danas u 9,30 sati, a svi putnici su, kako to i nalažu procedure evropskih vazduhoplovnih vlasti smešteni u hotel o trošku Jata.
Radove na prtljažnim vratima, kako ističu u nacionalnoj aviokompaniji, obavljala je ovlašćena tehnička služba u Amsterdamu, i ona je jedina imala prave informacije o tome kada će avion biti spreman za obavezno testiranje pre poletanja.
(MONDO/Tanjug, foto ilustracija: Guliver/Getty Images/Thinkstock)