• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Beograd: Vraća se linijski taksi

Zbog manjka posla, sve češći slučajevi taksista u prestonici koji voze trasom linija gradskog prevoza. Ovaj vid vožnje je zabranjen i podleže strogim kaznama.

Taksisti zbog krize očigledno imaju manje posla, pa se neki na razne načine dovijaju, kako da zarade koji dinar više.

Tako se i linijski taksi, koji je zakonom zabranjen, vratio na beogradske ulice.

Taksista sa belom krovnom oznakom na kojoj velikim crnim slovima piše taksi i grbom grada Beograda, na šoferšajbnu je zalepio karton sa brojem 52 i stao na autobuskoj stanici na Banovom brdu da primi putnika. Već dvoje ljudi je sedelo unutra. Krenuli su u pravcu grada.

Milivoje Armuš, predsednik udruženja "Beo taksi", kaže za "Novosti" da je takav linijski vid taksiranja izričito zabranjen.

"To kolege očigledno rade na svoju ruku, mada ne bi smeli", kaže Armuš. "Takve slučajeve trebalo bi sankcionisati. Koliko znam kazne su ogromne, ali je teško na sudu dokazati da se neko bavio linijskim taksiranjem. Taksista tvrdi da je uključio taksimetar, a stranka neće da se povlači po sudu i svedoči, jer je za manju cenu prevezena taksijem. Takođe, takvog taksistu na delu mora da uhvati saobraćajna inspekcija ili komunalna policija, što nije baš lako".

Bele krovne oznake sa grbom grada izdaje Sekretarijat za saobraćaj "samostalcima", koji ne pripadaju nijednom udruženju.

"Tokom godina uvek se provlačilo da ima ljudi koji se bave i linijskim taksiranjem, ali izgleda da je to u poslednje vreme zbog besparice češća pojava", naglašava Armuš. " To treba više kontrolisati i rigorozno kažnjavati."

Pre više od deset godina u Beogradu je postojao linijski taksi, koji je vozio na trasama gradskih autobusa. Taksista bi primio više ljudi i svako bi platio određenu cenu prevoza. Na taj način putnicima je bilo jeftinije nego da se voze klasičnim taksijem, a taksista bi zaradio više nego da stoji

(MONDO, foto: MONDO, Petar Stojanović)

Komentari 4

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Joxa

Kod mene na pocetnoj su tu "oduvek". Svako jutro, istim redosledom krecu, cim krene bus. Ipak , da bi se odrzavao linijski taksi, treba voziti tokom citavog dana, sto nije bas isplativo, jer se ljudi voze samo u spicu. To ne odgovara taksistima, te nisu drzava i grad jedini krivci sto je linijski ukinut.

Malo realnosti

Zivi i pusti da zive! Ali ne kod nas neeeeee, samo daj daj daj, sve za drzavu, a mi gladujemo. C c c c

Milos

Kaznjavate sve sto narodu odgovara...

special image