• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Od 15. jula u gradskom prevozu po kontrolor

Broj kontrolora u javnom prevozu u Beogradu, od ponedeljka 24. juna biće sukcesivno povećavan sve do 15. jula, kada će ih biti ukupno blizu 1.000.

To znači da će u gotovo svakom autobusu neprekidno raditi po jedan kontrolor, najavilo je danas Gradsko saobraćajno preduzeće Beograd.

Na konferenciji za novinare u Skupštini Grada Beograda na kojoj su prisustvovali svi predstavnici preduzeća koji učestvuju u sistemu javnog prevoza takođe je saopšteno da od sutra počinje konkurs za 700 kontrolora koji će raditi na privremeno - povremenim poslovima.

Njih će preko GSP-a angažovati Grad Beograd kako bi se neplaćanje prevozne usluge, zbog kojeg preti kolaps čitavom sistemu, sveo na minimum.

U ovom trenutku angažovano je 270 kontrolora, navodi se u saopštenju GSP-a.

"Pola miliona Beograđana uredno plaća prevoz i Grad Beograd je dužan da njima obezbedi redovan i kvalitetan prevoz. Oni su naši partneri u razvoju i unapređenju sistema prevoza i mi smo im zbog toga zahvalni", izjavio je gradski menadžer Aleksandar Bijelić.

On je dodao da, sa druge strane od oktobra prošle godine raste broj ljudi koji prevoz koriste, a ne plaćaju čime ugrožavaju kompletan sistem.

Gradski menadžer je podsetio da je od početka godine 60 miliona evra potrošeno na subvencije za javni prevoz i da to pod hitno mora biti zaustavljeno.

"Ukupni troškovi javnog prevoza na dnevnom nivou su oko 410.000 evra. Ako uprostimo računicu, to je po vozilu 450 evra, što znači da kada bi svako vozilo prihodovalo 30 evra na sat mi bismo imali situaciju u kojoj bi novac umesto za subvencije prevoza bio namenjen za izgradnju novih škola, bolnica, mostova, voznog parka", objasio je Bijelić.

On je dodao da niko iz gradske uprave ne želi da smanjuje broj autobusa niti da redukuje polaske, već da žele redovnost prevoza, čiste i klimatizovane autobuse...

Inače, od kada su počele tropske vrućine širom Srbije, pa i u Beogradu, vožnja u gradskom prevozu je nepodnošljiva, žale se putnici. U GSP-u priznaju da su se sa prelaskom na letnji red vožnje i smanjenjem broja vozila gradskog prevoza stvorili problemi.

(Tanjug/MONDO/Foto: Jelena Stokić, MONDO)


Komentari 9

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

ljyba

Super, a ko ce njih da placa?I sta ce sa komunalncima sada ...koji doduse i ovako ne rade svoj posao.

besplatan prevoz

neka se javno iskazu troskovi koji od karte idu na bus plus i one prikacene na njega

spaska

zanimljivo je da niko od komentatora ne smatra da se treba voziti za dzabe. ali ísto tako im smeta nacin. treba prvo stvoriti uslove, pa ce ljudi odgovornije placati prevoz pa kontrolori nece ni biti potrebni.dakle pristojna i redovna vozila,niza cena prevoza jer je ova naduvana. da se uvede VREMENSKO trajanje karte-sat ili dva sto ovi preskupi uredaji (validatori?)mozda i mogu,a da bi se moglo stici na odredíste sa presedanjem sa jednom kartom. Napr.sa Banovog b. do Slavije nema direktnog prevo

special image