Međutim, sada se to desilo jednoj akademskoj instituciji.
Na društvenim mrežama pojavila se fotografija 302. strane iz udžbenika Direktni marketng Ekonomskog fakulteta u Kragujevu, autora docenta dr Milana Kocića, prenosi B92.
U udžbeniku za predmet Direktni marketing, koji drži docent Kocić, u poglavlju "Uticaj društvenih mreža na produktivnost zaposlenih" (sudeći po fotografijama, studentima je naglašeno da je to 75. ispitno pitanje) citiran je deo teksta "Kompanija Fejsbuk zabranila svojim zaposlenima korišćenje Fejsbuka na poslu", a Njuz net je u fusnoti naveden kao relevantan izvor.
U udžbeniku doslovno piše: "Pored mnogih primera, možda je sve najviše zaprepastila odluka vlasnika kompanije Facebook da, krajem 2011. godine, zabrani posećivanje ove društvene mreže u toku radnog vremena."
Naravno, u pitanju je izmišljena vest "njuzovaca".
Docent Milan Kocić potvrdio je za B92 da je on autor udžbenika "Digitalni marketing" ali nije želeo da bilo šta komentariše niti da odgovori na pitanje kako se desilo da u svojoj knjizi, kao relevantan naučni izvor, koristi jedan satirični portal.
"Meni je ovaj slučaj čudan pre svega jer nisam znao da se u udžbenicima kao izvori uopšte koriste mediji. Nadam se da će to prestati da bude praksa posle ovoga. Profesori bi, ako već koriste vesti iz medija kao izvore, morali da pažljivo proveravaju odakle šta citiraju. Najbolje bi bilo da uopšte ne uzimaju medije kao izvor, već druge stručne radove, naučne članke i udžbenike. Jer oni su profesori", kaže za B92 Viktor Marković, jedan od članova redakcije portala Njuz net.
"Zašto navijači Crvene zvezde to rade?": NBA as tražio objašnjenje, jedan detalj mu nije jasan
Priveden bivši košarkaš Partizana i reprezentacije: Optužen za nasilje u porodici!
Mondo ukrštenica za 23. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Vezenkov zabija nož u leđa Bugarima: Bomba u Eurobasket 2025, MVP Evrolige menja reprezentaciju?
Zašto je Emir Kusturica promenio veru i postao Nemanja? Prozvali ga izdajnikom, a zbog istine su zanemeli svi