Da će izgradnja puta oko starog hrasta zbog kojeg se diglo mnogo buke u javnosti biti odložena do daljeg, za list je potvrdio i direktor "Koridora Srbije" Dmitar Đurović.
Obustavićemo izgradnju auto-puta u delu oko hrasta jer je cilj da se nađe najbolje rešenje kako bi se stablo sačuvalo, a za to je potrebno vreme. Da ne bismo gubili vreme i trpeli velike troškove zbog kašnjenja sa izgradnjom auto-puta, odlučili smo da gradimo deo do hrasta i od hrasta. Izdao sam nalog da se radovi na trasi nastave punom parom, a da se za mesec dana ili za šest meseci, kad hrast bude bude obezbeđen, vratimo i završimo deo auto-puta oko njega", objašnjava Đurović.
Posle burne rasprave u javnosti da li hrast sa zapisom, preko kojeg ide projektovana trasa auto-puta Beograd-Preljina, treba poseći, izmestiti ili promeniti trasu puta, pronađeno je rešenje da hrast ostane na mestu na kojem raste 600 godina.
Kako je izjavio ministar građevine i urbanizma Velimir Ilić, ekipe različitih stručnjaka iz Ministarstva građevine i sa Šumarskog fakulteta i projektanti odlučili su da hrast ostane između dve trake auto-puta.
"Asfalt će biti potpuno odvojen betonskim armiranim nosačem, tako da asfalt ne ošteti žile, a ni žile asfalt. Na taj način izbeći će se moguća oštećenja auto-puta. Iznad puta napravićemo pešačku pasarelu, da se može prilaziti hrastu", izjavio je Ilić pre nekoliko dana i dodao da će se novac za taj poduhvat naći, "koliko košta da košta".
Zvezdina proslava jesenje titule sa stilom: Nova goleada na Marakani!
Završen protest studenata u Beogradu: Saobraćaj bio blokiran u centralnim gradskim ulicama
Ameri hoće Stojakovića da bi nas pobedili: Srbija i Grčka u strahu, SAD hoće da otme Andreja!
Određene sudije za večiti derbi: Srbin i Hrvati sude Crvena zvezda - Partizan!
Tri noćenja na Zlatiboru 460.000 dinara! Turisti šokirani cenama za Novu godinu, od cifre će vam se zavrteti