Sa ovako ambicioznim brojem ljudi velike su šanse da se plan ispuni i "švercovanje", koje je u junu dostiglo čak do 50 odsto ukupnih vožnji, svede na minimum, ako i potpuno ne iskoreni.
Hiljadu kontrolora tako sad ima mesec i po dana "lagane voženje" da u letnjem proređenom saobraćaju stekne rutinu do septembarske vreve. S druge strane i građani koji se do sada nisu udostojili da plaćaju uslugu koju koriste, imaće vremena da se naviknu da "ne postoji besplatan ručak".
U to su počeli da se uveravaju i okoreli šverceri sa "zloglasnih" linija 16 (Karaburma2 - Pohorska) i 23 (Karaburma2 - Vidikovac) ili 95 (Borča – Naselje dr Ivan Ribar), gde je za dvadesetak dana pojačane kontrole broj "otkucanih" karata porastao ne za tri do deset odsto, što bi se smatralo ogromnim uspehom u sređenim evropskim sistemima, već tri do deset puta.
Tek ako, ili kada, sistem stvarne naplate zaživi Grad Beograd će znati koliko zaista para treba za javni gradski prevoz, za čije je održavanje od početka godine iz budžeta izdvojeno 65 miliona evra a do njenog kraja bi ta cifra mogla da naraste i do 150 miliona.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Putin je zbog ovog oružja naredio napad hipersoničnom raketom: Ubijen važan ruski general i 500 Severnokorejaca
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina