Od početka godine, to je 20. slučaj fizičkog napada na radnika "Apeksa", piše u saopštenju te kompanije.

Kako se navodi, kontolorku je najpre vređao putnik koji je odbio da plati prevoz ili da napusti vozilo, a potom se umešao i putnik koji je kontrolorku fizički napao i zavrnuo joj ruku.

Vožač druge autobuske linije koji se tu našao u svojstvu putnika odbranio je S.S od napadača, a uvrede i psovke zaustavila je tek intervencija policije, koja je napadače privela, piše u saopštenju.

"Veoma smo zabrinuti zbog ovakve situacije. Ne možemo ostati nemi nad nasiljem kojem su izloženi kontrolori. To su radnici, besprekorni ljudi, bez ikakve realne krivice za eventualne probleme putnika", kazao je jedan od manjinskih vlasnika kompanije "Apeks" Sava Terzić.

Kompanija Apeks je apelovala na građane da pokažu razumevanje prema kontrolorima kada ih zamole da pokažu kartu i navela da nema razloga za neprijateljstvo prema kontrolorima.

"Niti kontrolori, niti Apeks u celini, mogu odlučivati o pitanjima spornim za građane Beograda, kao što su cene karata ili kvalitet gradskog prevoza, niti je to naš zadatak. Mi, naprosto, pružamo sistem, alat kojim se služe drugi nadležni organi u Beogradu, odgovorni za kvalitet i cenu javnog prevoza", rekao je Terzić, a
prenosi u saopštenju kompanija "Apeks".