Konačna odluka će se znati kada se o tri ponuđene varijante izjasne nadležni organi, reviziona komisija, projektanti i javno preduzeće Koridori Srbije, navodi "Blic".

Izmena projekta trebalo bi da košta 10.000 evra, a još do 200.000 koštala bi izgradnja pasarele, koja bi omogućila da se priđe hrastu, ali bi imala i bezbednosnu funkciju, jer bi sprečavala da grane koje otpadnu sa hrasta, koji je inače bolestan, završe na autoputu i tako ugroze saobraćaj.

Na pitanje kako se od 30 miliona evra, koliko je potpredsednik Vlade Aleksandar Vučić rekao da bi koštalo "spasavanje hrasta", došlo na 210.000 evra, ministar Velimir Ilić odgovario je da je Vučić govorio o rešenju koje bi uslovilo izradu novog prostornog plana, mosta, tunela...

"Predložene varijante to ne zahtevaju, most na desnoj traci autoputa još nije izgrađen, niti su izliveni stubovi, tako da će oni samo biti pomereni u rasponu od pet centimetara do 1,8 metara. A da bismo to uradili nisu nam potrebna nova ispitivanja tla", rekao je Ilić.

On je potvrdio da bi, u slučaju da je trebalo rušiti već izlivene stubove za most na levoj traci autoputa, to zaista koštalo nekoliko miliona evra.

Ilić je naglasio da je bitno je da izmena projekta ne usporava trenutne radove, jer se tačno zna koja deonica će se menjati, pa na ostatku autoputa može nesmetano da se radi, jer bi svaki dan zastoja na izgradnji autoputa državu koštao dodatnih 100.000 evra.