Najbrži i najekonomičniji prevoz za čak 34.000 Beograđana, koji se dnevno prevezu na liniji od Batajnice do Pančevačkog mosta, jeste "Bg voz". Kvalitet usluge je ostao isti i posle tri godine od početka rada. Kašnjenje je devet sekundi, čime se ne može pohvaliti nijedan drugi vid prevoza u gradu, pišu "Novosti."

Za dalje širenje mreže, uz istovremeno zadržavanje postignutog visokog nivoa redovnosti i pouzdanosti polazaka, neophodno je da se izvedu obimni radovi. Potrebna je rekonstrukcija železničkih koloseka ka Resniku i remontovanje dodatnog broja elektromotornih vozova, odnosno izgradnja drugog koloseka preko Pančevačkog mosta i nabavka novih elektromotornih garnitura.

Prema ranije utvrđenim planovima, prvo bi trebalo remontovati koloseke na pravcu Beograd centar (Prokop) - Resnik.

"Železnice Srbije" su potpisale ugovor sa Evropskom bankom za rekonstrukciju i razvoj kojim su obezbeđena sredstva za ovu namenu", kažu za list u Direkciji za javni prevoz i dodaju:

"Realizacija ovog ugovora je u toku. Osim unapređenja koloseka u dužini od oko 13 kilometara, neophodno je i remontovati pet elektromotornih vozova kako bi se mogao uspostaviti petnaestominutni takt u prevozu putnika na ovoj relaciji.

U ovom trenutku, na trasi Batajnica - Pančevački most, planirana je izgradnja dve putničke stanice, Kamendin i Altina, dodaju u Direkciji. Za njihovu izgradnju potrebno je oko dva miliona evra. Svi radovi izvodili bi se uz redovno odvijanje postojećeg saobraćaja na ovom pravcu.

Na liniji Batajnica - Pančevački most, danas Beograđane prevozi devet elektromotornih garnitura.

"Najznačajni rezultat zajedničkog napora grada Beograda i "Železnica Srbije" je što smo uspeli da zadržimo visok kvalitet usluge. Uz to smo postigli neuobičajeno visoku tačnost i redovnost polazaka, za naše uslove",  ističu za "Novosti" u Direkciji za javni prevoz.