"Veliki sam optimista, ukoliko budemo izgurali sav mandat građani će moći da se voze na svim auto putevima na koridorima koji se u ovom trenutku rade", kazao je Antić za Radio-televiziju Srbije (RTS).

Ocenio je da će se građani Srbije i stranci "voziti korektnim, ozbiljnim i dobro izgrađenim putevima" i kao primer naveo da će se od Beograda od Užica stizati za sat vremena, a ne za tri sata kao što je to sada.

Upitan o koridoru 10 i problemu sa kompanijom Alpina koja je otišla u stečaj, a koja je radila rekonstrukciju mosta Beška i put od Dimitrovgrada do Pirota, na tom koridoru, Antić je kazao da će "rehabilitaciju mosta" najverovatnije uraditi srpsko preduzeće Mostogradnja koje je bilo glavni podizvođač radova.

"Nažalost, kada je u pitanju put od Pirota do Dimitrovgrada, najverovatnije ćemo morati da idemo na novi tender jer je tu glavni investitor Svetska banka. Novi tender bi mogao da bude završen od šest do devet meseci", ocenio je Antić.

On je naveo i da je najveći problem na koridoru 10 put od Niša ka Makedoniji, odnosno deo oko Grdeličke klisure, pošto je taj deo terena "specifičan i tehničko-tehnološki zahtevan".

Novi ministar je rekao i da su Železnice Srbije ogroman sistem, koji je ekonomski oslabljen i koji očekuje modernizacija i restrukturiranje.

Antić je rekao da se za to preduzeće od 22 milijarde dinara, koliko je pripalo Ministarstvu iz budžeta, na Železnice izdvajala polovina sredstava.

Istakao je da se "već dosta radi na modernizaciji pruga".

Antić, koji je pre preuzimanja ministarske funkcije bio predsednik Skupštine grada Beograda, nije želo da komntariše ko bi mogao da dođe na to mesto.

"Sada se otvaraju razne opcije, ali moram da istaknem da zvaničnih razgovora na tu temu nije bilo," rekao je on.