![](/img/placeholders/placeholder-mondo.png)
Ministar saobraćaja Aleksandar Antić rekao je da od danas, u saradnji sa Upravom saobraćajne policije, počinju rigorzne kontrole vozača, a posebno na Ibarskoj magistrali, koja je najkritičnija.
Na "crnim tačkama", kojih na Ibarskoj magistrali ima oko 15, biće pojačana kontrola brzine vozila i angažovani "presretači" (automobili bez oznaka), a čak i helikopteri, koji će kontrolisati vozila iz vazduha, rekao je Antić.
On je tokom obilaska petlje Orlovača na Ibarskoj magistrali, gde je postavljena privremena signalizacija skretanja za Železnik, sa ciljem veće bezbednosti saobraćaja, najavio da će od ovog vikenda, u noćnim satima, posebno biti pojačana kontrola vozača na alkohol.
"Kao što sam ranije i najavio, prioritet će biti bezbednost u saobraćaju, održavanje postojećih saobraćajnica, bolja signalizacija i bolja ukupna organizacija saobraćaja", rekao je ministar.
On je kazao da je u poslednjih desetak dana intezivno radio na tome, zajedno sa "Putevima Srbije", saobraćajnom policijom i Agencijom za bezbednost saobraćaja.
Ministar je rekao da je nakon nedavnih tragičnih događaja sa više poginulih u saobraćaju, održao hitan sastanak sa v.d. generalnim direktorom "Puteva Srbije" Zoranom Drobnjakom i načelnikom Uprave saobraćjne policije Dragišom Simićem, na kojem su dogovorili niz konkretnih mera, kao što je poboljšanje signalizacije na kritičnim mestima, poput petlje Orlovača.
Prema rečima Antića, u Srbiji na putevima ima 180 "crnih tačaka", a prioritet će biti rešavanje 15 na Ibarskoj magistrali.
On je kazao da će u narednih nekoliko meseci biti završena projektna dokumetacija za otklanjanje "crnih tačaka", kao i da će radovi biti realizovani, postepeno, s obzirom da trenutno nisu predviđena sredstva za to.
Ministar saobraćaja je podsetio da u Srbiji ima više od 2.400 putnih prelaza preko prugre od kojih je samo 500 zaštićeno rampama, te će kako je rekao, Ministarstvo raditi i na tome, ali "daleko uspešnije nego do sada".
Antić je naglasio da "Srbija ima dosta problema, da dosta toga nije urađeno u proteklom periodu. Kao društvo imamo opsesiju da pravimo novu infrastrukturu, a da nam postojeća propada i ne održava se".
Vršilac dužnosti generalnog direktora "Putevi Srbije" kazao je da se po nalogu ministra Antića priprema bolje označavanje dela auto-puta i rešavanje problema naplatnih rampi kod skretanja za Novi Sad.
Izgradnja druge faze petlje "Orovača" i petlje "Petlovo brdo", finansira se iz sredstava Evropske investicione banke (EIB).
Ugovor je potpisan 23. jula ove godine sa konzorcijumom "Strabag AG" iz Austrije i "Strabag" Beograd, čija je ponudu od oko pet miliona evra, bez PDV-a, bila napovoljnija. Rok za okončanje radova je devet meseci.
Kako je rečeno danas, druga faza petlje "Orlovča" je pri kraju, a petlja "Petlovo brdo" će se tek graditi.
Zvezda u drami pobedila Partizan i odbranila Kup: Mekintajer doneo petu "Žućkovu levicu" u nizu
Da li je ovo ključni detalj finala Kupa Radivoja Koraća? Snimak otkriva zašto je Obradović pobesneo
"Nisu igrači odlučili finale, znamo svi o čemu pričamo": Obradović siguran da je i navijačima Partizana jasno
"Ako se bilo šta loše desi, odgovorni su Partizanov predsednik i trener": Čović se još jednom oglasio pred meč
Završen protest studenata u Kragujevcu: Petnaestočasovne blokade pod nazivom "Sretnimo se na Sretenje"