
Dogovori između kragujevačke "Zastave" i Kompanije "Dženeral motors" o montaži "opelovih" modela u Kragujevcu privedeni su kraju. Kako nezvanično saznaju "Novosti" u poslovodstvu "Zastave" potpisivanje ugovora očekuje se sredinom ovog meseca, najverovatnije u Beogradu.
Time je, bar što se tiče ključnih detalja i razgovora ove dve kompanije, koji traju više od dve godine, sve usaglašeno. Ostaje još da da saglasnost i Vlada Srbije.
Model saradnje, prema onome što se sada zna bio bi sličan onome koji je već ugovoren sa italijanskim "Fiatom". Jedina razlika je što bi automobili koji su napravljeni u Srbiji imali originalni "opelov" znak, a srpski "punto" nosi oznaku "zastava 10".
Naredne godine, kako kažu u "Zastavi", trebalo bi da počne sklapanje modela "astra klasik", a kasnije i proizvodnja još jednog "opelovog" modela. U početku bi se proizvodilo do 3.000 automobila "astra klasik", a kasnije oko pet hiljada.
Prethodno bi, kao i kod saradnje sa "Fiatom" bez carina uvezli određeni broj ovih modela. Zahtev "Dženeral motorsa" je da se time pozicionira na ovdašnjem tržištu.
Istovremeno, u toku su završni radovi na montaži linije za proizvodnju srpske verzije "punta". Prema dosadašnjim informacijama proizvodnja "zastave 10" u Kragujevcu trebalo bi da počne 25. juna.
Nosilac ovog posla je novoformirano preduzeće "Zastava auto". Reč je o novoj firmi u okviru fabrike automobila koja startuje bez dugova i viška radnika.
(MONDO)
Time je, bar što se tiče ključnih detalja i razgovora ove dve kompanije, koji traju više od dve godine, sve usaglašeno. Ostaje još da da saglasnost i Vlada Srbije.
Model saradnje, prema onome što se sada zna bio bi sličan onome koji je već ugovoren sa italijanskim "Fiatom". Jedina razlika je što bi automobili koji su napravljeni u Srbiji imali originalni "opelov" znak, a srpski "punto" nosi oznaku "zastava 10".
Naredne godine, kako kažu u "Zastavi", trebalo bi da počne sklapanje modela "astra klasik", a kasnije i proizvodnja još jednog "opelovog" modela. U početku bi se proizvodilo do 3.000 automobila "astra klasik", a kasnije oko pet hiljada.
Prethodno bi, kao i kod saradnje sa "Fiatom" bez carina uvezli određeni broj ovih modela. Zahtev "Dženeral motorsa" je da se time pozicionira na ovdašnjem tržištu.
Istovremeno, u toku su završni radovi na montaži linije za proizvodnju srpske verzije "punta". Prema dosadašnjim informacijama proizvodnja "zastave 10" u Kragujevcu trebalo bi da počne 25. juna.
Nosilac ovog posla je novoformirano preduzeće "Zastava auto". Reč je o novoj firmi u okviru fabrike automobila koja startuje bez dugova i viška radnika.
(MONDO)
Pridruži se MONDO zajednici.