"Mnogi se pitaju čemu služi i šta će Srbiji rečna flota dok ne čuju da mi imamo 1.600 kilometra plovnog puta", rekao je za agenciji Beta ministar Rodić i najavio "ozbiljna ulaganja u sve kapacitete Vojske Srbije".
Plovidba do Beograda predstavljala je poslednju fazu verifikacionogispitivanja broda pre nego što će zvanično ući u redovnu upotrebu posle četvorogodišnjeg remonta.
U opremanje broda je uloženo oko pet i po miliona evra čime je njegov životni vek produžen za više od 30 godina, a na komandnom brodu je uveden novi navigacioni sistem kojim je poboljšana bezbednost plovidbe noću i uslovima smanjene vidiljivosti.
"Kozara" je danas prvi vojni brod u regionu sa ugrađenom dizel - električnom propulzijom, koja omogućava miran, gotovo bešuman i ekonomičan rad, a opštem utisku moćnog plovila doprinose i savremeni navigacioni sistem, koji značajno povećava bezbednost i omogućava polovidbu po magli i noću uz efikasno otkrivanje ciljeva.
Remont "Kozare", čija dva dizel - električna agregata, u ekonomičnom režimu korišćenja, troše oko 70 litara evrodizela, koštao je 249,5 miliona dinara, što je gotovo pet puta manje od cene novog broda ovih karakteristika.
"Neka me streljaju, okrenuću se ka zidu, ni 'a' neću reći": Blažić opet šokirao na suđenju - Znam šta me čeka u zatvoru
Mondo ukrštenica za 26. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Tuča u Skupštini Srbije! Guranje, čupanje, prskanje, a Ana Brnabić pozvala obezbeđenje (Foto, video)
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
Moćne reči Ajzeje Kenana: Došao sam u Crvenu zvezdu da osvojimo Evroligu