• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Beograd: Izvođači "isfušerisali" radove?

Izvor mondo.rs

Više od 35 saobraćajnih objekata sa propustima na silu predato Direkciji za puteve na održavanje, piše štampa. Problematični podzemni prolaz kod Sajma, Stari savski most, Nemanjina, Bulevar, Požeška...

Više od 35 infrastrukturnih saobraćajnih objekata, koje je Grad proteklih godina finansirao, na silu je dodeljeno na održavanje Direkciji za puteve.

Ova ustanova uporno odbija da ih prihvati zbog brojnih propusta, koje su napravili izvođači radova, pa je umesto direktora Direkcije za puteve, preuzimanje spornih ulica i prolaza potpisao gradski Sekretar za saobraćaj. Iako su zbog ovog poteza, u Direkciji "podigli galamu", u gradu su svi "gluvi", pišu "Novosti".

Na spisku loše odrađenih projekata su podzemni prolaz kod Sajma, Stari savski most, Nemanjina, Bulevar kralja Aleksandra, Požeška i više desetina internih saobraćajnica.

Nikome nije jasno, pa ni Direkciji za puteve, zbog čega Grad štiti izvođače radova, koji su "isfušerali" radove i zašto ih nije naterao da o svom trošku sve poprave. Sad će to morati da učini Direkcija o trošku poreskih obveznika.

"Nadamo se da ovaj postupak Sekretarijata za saobraćaj neće na volšeban način postati zakonit" kaže izvor "Novosti" iz Direkcije za puteve. "Ni nama nije jasno zašto bar nisu povučene bankarske garancije i od tih para urađene popravke, jer smo mi u Direkciji za puteve na vreme ukazali na svaki nedostatak ili loše odrađen posao".

Kako sagovornik lista kaže, nisu svi propusti dramatični i mnoge je bilo jednostavno popraviti poput loše postavljenih saobraćajnih znakova ili podignutih ploča na trotoarima... Međutim, neki od njih, poput podzemnog prolaza kod Sajma, beznadežni su i popravke su nemoguće.

"Podzemni prolaz kod Sajma izgrađen je pre deset godina sa ciljem da se saobraćaj ne zaustavlja na semaforu, ali je loše urađen. Plavi i posle svake kiše i vejavice pliva u fekalijama", navodi  sagovornik."Potpuno je nedopustivo da to prihvatimo na održavanje. Slično je i sa Savskim mostom gde nije dobro urađena hidroizolacija, na to je još i nadzornik upozoravao".

"Ubrzo posle obnove počeo je da se ljušti. Nemanjinu nismo prihvatili 2006. kada je završena, pa nećemo ni sada. Jedan problematični deo kod nivelacije šina, zbog čega su tramvaji iskakali iz koloseka je popravljen, ali drugi deo nije ni taknut".

U Direkciji misle da je jedan od razloga što je Sekretarijat za saobraćaj pošto - poto u njihovo ime preuzeo sporne saobraćajne objekte, prebacivanje propusta na one koji ih održavaju, a ne na one koji su ih gradili.

"Novosti" su postavile pitanja sekretaru za saobraćaj Bojanu Bovanu zašto je u ime Direkcije za puteve i bez njihovog odobrenja potpisao preuzimanje spornih ulice, da li je to zakonito i zašto nisu uvažene primedbe o kvalitetu radova.

Zanimljivo da je Sekretarijat ta pitanja prosledio Direkciji za puteve da oni odgovore, a upravo ih je Direkcija i prozivala da joj nameću sporne saobraćajnice na održavanje.

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image