Kako navodi "Alo" ova limuzina, vredna oko 70.000 evra, trebovana je mimo svih ugovora i tendera.

"Alo" je objavio dokumentaciju koja ne samo da opovrgava tvrdnje Đurovića da je reč o ugovorenom takozvanom projektnom automobilu, već otkriva da se direktor "Koridora", u trenutku upućivanja zahteva da mu se nabavi "audi A6", već uveliko vozio u toj limuzini.

Novinari, međutim, nisu uspeli da otkriju šta je pokušao da sakrije ovom retroaktivnom nabavkom, jer su "Koridori" u zvaničnom odgovoru ignorisali konkretna pitanja.

Uvidom u Ugovor o izvođenju radova na deonici Ljig - Preljina i iz pogodbenog tendera jasno se vidi da je izvođač radova, u ovom slučaju "Azvirt", predvideo vrlo preciznu nabavku osam terenskih vozila (176.000 evra), dva pikapa (44.000 evra) i dva automobila B ili C klase za potrebe inženjera (48.000 evra).

Iako "audi 6" nije predviđen budžetom projekta i pripada vozilima E klase, "Koridori Srbije" ga dobijaju i registruju 25. aprila ove godine, a belešku o naručivanju tog automobila Đurović pravi naknadno - 7. maja. Prema saznanjima "Alo", on je to uradio i bez prethodno pribavljene odluke organa upravljanja ovog javnog preduzeća.

Novinari poseduju kopiju dopisa s potpisom Đurovića u kojem on azerbejdžanskoj firmi "izdaje instrukciju o nabavci automobila marke audi A6 3.0 TDI i škoda yeti 4x4 2.0 TDI za potrebe investitora".

Svi dokumenti koje poseduje "Alo" nesumnjivo dokazuju da je Dmitar Đurović obmanuo novinare kada je ranije za ovaj list tvrdio da je "audi A6" samo jedno od 84 projektna vozila koja se dobijaju po ugovoru, uz insistiranje da je reč o vozilu C klase.

Iako je tada priznao da je ovaj automobil zaista plaćen oko 70.000 evra i da se njime voze on i njegovi pomoćnici, Đurović je juče sam sebe demantovao.

"Nijedan automobil marke "audi" nije u vlasništvu "Koridora Srbije" niti se koristi od strane menadžmenta i zaposlenih u preduzeću", navodi se u dopisu koji je Grupa za komunikaciju ovog javnog preduzeća juče uputila redakciji "Alo" umesto odgovora na konkretna pitanja.

Da ni ova tvrdnja nije tačna dokazuje i zvaničan spisak vozila koje koriste vozači "Koridora Srbije" na kojem je i "audi A6" i podaci o njemu (ime vozača koji ih koristi, registarski broj, datum važenja registracije, vrsta parkinga...).

Đurović je na glavnu menadžersku poziciju u "Koridorima" došao krajem 2012. i to s mesta predsednika saveta za privredu SNS-a u Opštinskom odboru Rakovice, podseća list.

Kako "Alo" saznaje, za potrebe direktora Đurovića krajem prošle godine nabavljena je "škoda superb", ali je on insistirao da se vozi u luksuznijem automobilu. Zato je vrlo brzo nabavljen "audi A6", koji od aprila služi gotovo isključivo kao njegovo službeno vozilo.