Očigledno to nije pošlo putem kojim je trebalo, konstatovao je on dodajući da tu postoje možda dva pogleda zašto je to bilo tako.
Prema njegovim rečima jedan je da Beograđani nisu prihvatili da neki stranci uzimaju deo kajmaka od naplate karata u javnom prevozu i da je, ako je to problem, onda ovo što sada grad pokušava da uradi dobar pravac.
Antić je istakao da podržava da se BusPplus vrati u vlasništvo grada.
Istovremeno je izrazio bojazan da paralelno sa problemom da građani ne prihvataju da stranac ubira deo prihoda od BusPlusa, postoji i problem da Beograđani nemaju baš dobar odnos prema obavezi da plaćaju javni prevoz.
S tim u vezi je kazao da treba da se stvori klima da treba plaćati karte.
On je istakao da u pripremi uvođenja sistema nije bilo dobre podrške tom projektu, prethodnog objašnjenja šta taj sistem donosi.
"Dozvolilo se da uđemo u set iracionalnih stvari, da li neko može i koga da kontroliše, da uzima deo profita. Sistem donosi brojne prednosti u ukupan sistem javnog prevoza Beograda, stvara sliku o tome koje linije su koliko opterećene. Moj stav je da BusPlus kao sistem treba apsolutno da postoji i da treba da bude u vlasništvu grada, odnosno uprave za javni prevoz, koja treba da unapredi sistem javnog prevoza" , kazao je Antić.
Kada je reč o dodeli posla u vezi BusPlusa, on je podsetio da je u to doba bio predsednik Skupštine grada, i da je imao dosta rezervi prema celom procesu, te da kao građanin misli da bi mogao da ima određene zamerke.
Međutim taj proces nije bio, kako je podvukao, u njegovoj nadležnosti.
"Imam određenih rezervi ali sam isto tako video da je ceo proces urađen u skladu sa našim zakonima. Ta firma bila jedina koja se javila. Nisma srećan što nismo imali ozbiljnu utakmicu za uvođenje takvog sistema", objasnio je Antić.
Upitan o stavu prema pomoći parovima za drugi pokušaj veštačke oplodnje on je rekao da smatra da bi to bilo vrlo humano, jer smatra da država treba da da podršku tim ljudima, kojima je potrebno psihičko relaksiranje situacije, kao i da znaju da će u nekom narednom pokušaju država stati iza njih.
Što se infrastrukturnih projekata tiče Antić je kazao da nema spora da li su veliki infrastrukturni projekti potrebni Beogradu.
"Oko toga ćemo se svi složiti. Naravano ne vidimo svi te projekte na isti način. Ja ih možda vidim na drugačiji način, ta saobraćajna rešenja ne vidim samo u funkciji saobraćaja, već i u cilju obezbeđivanja duž tih saobraćajnica podizanje privredne zone i stvaranja radnih mesta" , naglasio je on.
Antić je podržao i projekat Beograd na vodi, ističući da je neophodno da se Beograd spusti na vodu, dodajući da je to višedecenijski projekat, kao i metro.
Beograd na vodi danas je, prema njegovim rečima, međutim najdalje otišao i on to apsolutno podržava jer je to projekat koji nije samo šansa za Beograd, već Srbiju.
Antić je naglasio da je Beogradu potrebna solidrnost i da nema napretka dok je podeljeni grad, te da će se boriti da pomiri stvari u Beogradu, obezbedi da grad radi jedinstveno i radi projekte u svom interesu.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Tuča u Skupštini Srbije! Guranje, čupanje, prskanje, a Ana Brnabić pozvala obezbeđenje (Foto, video)
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji