• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Antić: Bus Plus potreban sistem

Izvor MONDO/Agencije

Kandidat za gradonačelnika Beograda koalicije SPS-PUPS-JS Aleksandar Antić smatra da je Bus Plus potreban sistem i izjasnio se u korist pomoći za drugi pokušaj veštačke oplodnje.

 Antić: Bus Plus potreban sistem Izvor: MONDO, Petar Stojanović

Izvor: MONDO, Petar Stojanović

On je, u emisiji "Kažiprst" televizije B92, rekao da je sistem BusPlus trebalo da uvede malo više reda, da obezbedi bolje praćenje i naplatu usluga u gradskom prevozu.

Očigledno to nije pošlo putem kojim je trebalo, konstatovao je on dodajući da tu postoje možda dva pogleda zašto je to bilo tako.

Prema njegovim rečima jedan je da Beograđani nisu prihvatili da neki stranci uzimaju deo kajmaka od naplate karata u javnom prevozu i da je, ako je to problem, onda ovo što sada grad pokušava da uradi dobar pravac.

Antić je istakao da podržava da se BusPplus vrati u vlasništvo grada.

Istovremeno je izrazio bojazan da paralelno sa problemom da građani ne prihvataju da stranac ubira deo prihoda od BusPlusa, postoji i problem da Beograđani nemaju baš dobar odnos prema obavezi da plaćaju javni prevoz.

S tim u vezi je kazao da treba da se stvori klima da treba plaćati karte.

On je istakao da u pripremi uvođenja sistema nije bilo dobre podrške tom projektu, prethodnog objašnjenja šta taj sistem donosi.
"Dozvolilo se da uđemo u set iracionalnih stvari, da li neko može i koga da kontroliše, da uzima deo profita. Sistem donosi brojne prednosti u ukupan sistem javnog prevoza Beograda, stvara sliku o tome koje linije su koliko opterećene. Moj stav je da BusPlus kao sistem treba apsolutno da postoji i da treba da bude u vlasništvu grada, odnosno uprave za javni prevoz, koja treba da unapredi sistem javnog prevoza" , kazao je Antić.

Kada je reč o dodeli posla u vezi BusPlusa, on je podsetio da je u to doba bio predsednik Skupštine grada, i da je imao dosta rezervi prema celom procesu, te da kao građanin misli da bi mogao da ima određene zamerke.

Međutim taj proces nije bio, kako je podvukao, u njegovoj nadležnosti.

"Imam određenih rezervi ali sam isto tako video da je ceo proces urađen u skladu sa našim zakonima. Ta firma bila jedina koja se javila. Nisma srećan što nismo imali ozbiljnu utakmicu za uvođenje takvog sistema", objasnio je Antić.

Upitan o stavu prema pomoći parovima za drugi pokušaj veštačke oplodnje on je rekao da smatra da bi to bilo vrlo humano, jer smatra da država treba da da podršku tim ljudima, kojima je potrebno psihičko relaksiranje situacije, kao i da znaju da će u nekom narednom pokušaju država stati iza njih.

Što se infrastrukturnih projekata tiče Antić je kazao da nema spora da li su veliki infrastrukturni projekti potrebni Beogradu.

"Oko toga ćemo se svi složiti. Naravano ne vidimo svi te projekte na isti način. Ja ih možda vidim na drugačiji način, ta saobraćajna rešenja ne vidim samo u funkciji saobraćaja, već i u cilju obezbeđivanja duž tih saobraćajnica podizanje privredne zone i stvaranja radnih mesta" , naglasio je on.

Antić je podržao i projekat Beograd na vodi, ističući da je neophodno da se Beograd spusti na vodu, dodajući da je to višedecenijski projekat, kao i metro.

Beograd na vodi danas je, prema njegovim rečima, međutim najdalje otišao i on to apsolutno podržava jer je to projekat koji nije samo šansa za Beograd, već Srbiju.

Antić je naglasio da je Beogradu potrebna solidrnost i da nema napretka dok je podeljeni grad, te da će se boriti da pomiri stvari u Beogradu, obezbedi da grad radi jedinstveno i radi projekte u svom interesu.

Komentari 4

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

ivko

Sve smo mi ovo već slušali više puta. Gospodin Antić nek kaže nešto konkretno, a ne da se ovako ograđuje od svega i drži distancu. Sećam se kakav je prevoz bio dok je grad vodio posao naplate. Tri naivne budale plate kartu a gomile švercera onda likuje. Ako inšta drugo, Bus plus je bar te stavri uspeo da svede na minimum. Meni je to dosta. Trebalo bi da je svima, i da onda polako sve krene napred.

lididimit

sve nam je jasno. videli političari da je sistem dobro uspostavljen, da se naplata povećala u odnosu na to kako je GSP radio i sa dbi i oni da se ugrade i zaplene svoj deo kolača. Kao građanima smeta što neko uzima kajmak. gospodo političari, građane ne zanima kajmak niti to ko je izvođač, zanima nas jedino to DA LI JAVNI PREVOZ FUNKCIONIŠE i da li oni koji svom gradu uredno plaćaju kartu godinama unazad imaju pravo na minimalno dostojanstva u odnosu na one koji se švercuju. što se mene tiče, ja bih volela da Bus plus ostane i nastavi ovako, do kraja

draža

Kod nas umesto da se što veći deo javnog sektora privatizuje, oni obrnuto. Sad će i ovo što su kako-tako privatizovali opet da nacionalizuju. Iz njihovih nastupa se vidi da nemaju nameru da poštuju ugovorna prava firme koja vodi BusPlus, nego će preuzeti milom ili silom. A sve se plašim da će pod državnom upravom taj sistem da procveta. Ima da bude još veći gubitaš, a zna se ko na kraju plaća račune državnih gubitaša - poreski obveznici.

special image