"Iako to putnici najviše osećaju, jer ne mogu da otputuju do svojih odredišta, mnogo je veća šteta zbog nemogućnosti da se odvija teretni železnički saobraćaj, jer ćemo sada morati vozove, da umesto preko Kraljeva, vozimo zaobilaznim putem preko Beograda, što produžava njihovo vreme putovanja od četiri do pet sati i povećava troškove", rekao je Stanisavljević, gostujući na RTS-u.

To će, kako je istakao, najviše osetiti kragujevački Fijat, čiji će se automobili umesto preko Kraljeva za Bar, prevoziti prvo do Beograda, preko Resnika, pa odatle na barsku prugu do Bara, što će izazvati dodatne troškove Železnicama Srbije.

On je napomenuo da je juče prvi voz krenuo tom zaobilaznom trasom.

Saobraćaj još uvek nije uspostavljen ni na deonici pruge od Kosanice do Merdara, zbog obrušavanja u tunelu Kosančić, ali će se narednih dana raditi na tome, rekao je Stanisavljević i dodao da je taj tunel dosta nepristupačan, a treba više vremena za popravku i zbog toga što je u tunelu teško raditi popravke.

Železnice Srbije i železničari sa juga Srbije će učiniti sve što je u njihovoj moći da saobraćaj bude što pre uspostavljen, poručio je Stanisavljević.

Teretni železnički saobraćaj na pravcu Radinac-Smederevo je u prekidu, pošto su radnici smederevskog Želvoza juče blokirali tu prugu, a radnici Fabrike vagona i Magnohroma takođe blokiraju pruge u Kraljevu, u okviru svojih protesta.