Računi bi mogli da budu veći zato što u zimskom periodu nije bilo očitavanja vodomera, već su se računi akontaciono obračunavali.

Kako je navedeno u saopštenju, zbog nepovoljnih vremenskih uslova nije bilo očitavanja vodomera, već su se potrošači akontaciono zaduživali, odnosno po proseku iz prethodnog perioda očitavanja.

"Nove vrednosti porede se sa prethodno registrovanim, na osnovu kojih je vršena naplata, i ukoliko se prilikom očitavanja utvrdi da je potrošnja vode mnogo veća nego u prethodnom periodu, potrošačima
koji su u direktnoj naplati kod BVK šalju se upozorenja", navodi se u saopštenju i dodaje da drastično povećanje potrošnje najčešće ukazuje na moguć kvar na kućnim instalacijama.

Iz BVK-a je saopšteni i da se očitavanja obavljaju najpreciznijim aparatima, na pouzdan i efikasan način, zbog čega je "greška u čitanju svedena na minimum".

Oni su apelovali na potrošače da radnicima BVK-a dozvole pristup mestu na kome se vodomer nalazi, kako bi merenje proteklo neometano i bez problema.