• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Beograd na vodi gradiće 20.000 domaćih građevinara

Izvor Beta

Velimir Ilić izjavio je da bi na projektu izgradnje kompleksa Beograd na vodi moglo da se zaposli najmanje 20.000 domaćih građevinara.

"Računa se da će u kontinuitetu na tom projektu raditi nekoliko destina hiljada građevinara. Ako se sada na saobraćajnom Koridoru 11 u obvoj fazi angažuje 5.000 putara, sigurno je da će biti 20.000 radnika koji će raditi u kontinuitetu na projektu Beograd na vodi", kazao je ministar građevinarstva i urbanizma u ostavci.

Ilić je na skupu Privredne komore Beograda "Kafica sa privrednicima", koja se održava u okviru projekta "Beograd grad investicija", naveo da je to šansa za domaću građevinsku industriju.

On je ocenio da su svi veliki projekti u Beogradu pokretači čitave Srbije i dodao da je "red da se forsiraju velike investicije za koje su zainterewsovani strani ulagači".

"Nijedan grad u Evropi ne drži 88 hektara zemlje zarobljene železnicom u centru grada kao što je to slučaj u Beogradu", naveo je Ilić i zapitao se šta će teretni vozovi i opasan teret u centru grada ili prateći objekti poput ložionica ili perionica.

Ilić je naglasio da Ministarstvo građevinarstva i urbanizma podržava taj projekat i da će maksimalno pomoći oko dokumentacije.

Dodao je i da su završeni idejne projekte mosta na Dunavu kod Vinče koji je jedan od ključnih mostova koji se mora uraditi da bi se obilaznica kod Beograda završavala i železnički saobraćaj izmestio iz centra grada.

Ilić je dodao i da je bitno da se domaće građevinske firme udružuju i prave konzorcijume, kako bi lakše došle do posla.

Prema njegovim rečima, i završetak izgradnje buduće centralne železničke stanice u Beogradu Prokop povezan je sa realizacijom projekta Beograd na vodi.

Ilić je ocenio da će troškovi završetka izgradnje Prokopa sada biti manji, jer će se najpre završiti samo deo koji je vezan za normalno funkcionisanje železničkog saobraćaja, dok su ranije planirani komercijalni i stambeni sadržaji sada redukovani zbog izgradnje Beograda na vodi.

"Najbitnje je da je zemljište na kome je Prokop upisano kao vlasništvo Železnice Srbije, što će omogucjiti da se zna kako će se u fazama projekat završavati", rekao je Ilić.

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Зец је још увек у шуми....

Господо који не кријете одушевљење најављеном изградњом тзв, "Београда на води" и покушавате да нас убедите да је то спас за српску привреду и празни буджет, љубазно молим да схватите да тренутно зјапи у најекслузивнијем делу Београду много празног пословног простора или се издаје јер је празан. Као прва и најважнија фаза могућег посла тзв, "Београда на води" треба покушати продати тако енормно велик број изузетно скупих квадрата пословног или пак стамбеног простора. Када се буде знао купац (везан уговором и делом авансног плаћања), тада треба почети рашчишчавање, пројектовање и изградњу.

special image