Jedan od pacijenata koji se našao u redu, zabeležio je sve mobilnim telefonom, objavio je Radio 021

Subotičanin Petar Lončar koji se našao u tom redu i snimio sve telefonom kaže za 021 da je zakazivanje pregleda moguće isključivo lično, a ne mejlom ili telefonom, zbog čega se stvorio red od nekoliko stotina pacijenata iz cele Vojvodine.

On je za Radio 021 kazao da je doživeo veliku neprijatnost jer ga je, dok je snimao, obezbeđenje Kliničkog centra "izbacilo i zapretilo mu da ne sme da snima telefonom".

"Nakon što me je obezbeđenje izbacilo, zvao sam direktora čija me je sekretarica uputila na zaštitnika prava pacijenata, ali su mi oni rekli da su prebukirani i da je ovo jedini način zakazivanja", priča Lončar. On smatra da zbog ovoga nadležni pokrajinski i republički organi treba da podnesu ostavke "jer nam u 21. veku onemogućavaju osnovno pravo na zdravlje".

Portparolka Kliničkog centra Vojvodine Jelena Jurišin navela je za 021 da je u redu čekalo 600 pacijenata, jer je prvi radni dan u mesecu i zato što na zakazivanje dolaze ljudi iz cele Vojvodine. "Takođe, gužve nastaju jer se dešava da pacijenti traže određenog lekara, što dodatno usporava proceduru", objašnjava ona, napominjući da zakazivanje pregleda svih specijalističkih grana počinje prvog radnog dana u mesecu i to traje sve dok se ne popune termini.

Kako navodi, pregledi se mogu zakazivati svakog radnog dana, ne samo lično, već i putem telefona, ali svi dođu početkom meseca i tako nastane gužva. Klinički centar Vojvodine raspolaže sa ukupno 2.000 termina na mesečnom nivou, navodi Radio 021.