Šine će, izvesno je, biti sastavni deo atraktivne saobraćajnice, međutim, još je nejasno da li će savske obale spajati uski ili široki kolosek, da li će preko njih prelaziti samo tramvaj ili u doglednoj budućnosti metro, kao ni kada će uopšte biti postavljene.

Rok za izbor projektanta pruge preko istekao je 31. decembra, ali postupak javne nabavke za izradu projekta, koju je raspisala Direkcija za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, još nije završen, piše list.

Posle niza izmena, koje su se uglavnom odnosile na zahtevanu stručnost i kompetentnost inženjera (u tenderskoj dokumentaciji prvobitno se tražio projektant samo za tramvajsku, a ne i železničku prugu) i Saobraćajni institut CIP podneo je zahtev za zaštitu prava.

U Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju nisu mogli da odgovore koliko se ponuđača javilo, koji su, niti kada će početi postavljanje šina.

"Postupak javne nabavke za izradu projekta tramvajske pruge je još u toku, tako da za sada nemamo druge odgovore", kratko su rekli za "Novosti" u Direkciji.

Kada ponuđač bude izabran i prione poslu, imaće na raspolaganju 200 kalendarskih dana od potpisivanja ugovora da obavi zadatak.

Petlja "Radnička" u tri nivoa povezuje Most na Adi, petlju "Hipodrom" i Radničku ulicu od Beogradskog sajma do kompleksa Jugopetrola, kao i trasu Beogradskog metroa. Ona predstavlja glavni deo južnog pristupnog puta, a na njenom trećem nivou, između saobraćajnih traka na pravcu od Hipodroma do mosta, predviđeno je da prolazi metro. Ipak, kako su ranije najavili u gradu, u početku će biti uspostavljen samo tramvajski saobraćaj.