Rok za izbor projektanta pruge preko istekao je 31. decembra, ali postupak javne nabavke za izradu projekta, koju je raspisala Direkcija za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, još nije završen, piše list.
Posle niza izmena, koje su se uglavnom odnosile na zahtevanu stručnost i kompetentnost inženjera (u tenderskoj dokumentaciji prvobitno se tražio projektant samo za tramvajsku, a ne i železničku prugu) i Saobraćajni institut CIP podneo je zahtev za zaštitu prava.
U Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju nisu mogli da odgovore koliko se ponuđača javilo, koji su, niti kada će početi postavljanje šina.
"Postupak javne nabavke za izradu projekta tramvajske pruge je još u toku, tako da za sada nemamo druge odgovore", kratko su rekli za "Novosti" u Direkciji.
Kada ponuđač bude izabran i prione poslu, imaće na raspolaganju 200 kalendarskih dana od potpisivanja ugovora da obavi zadatak.
Petlja "Radnička" u tri nivoa povezuje Most na Adi, petlju "Hipodrom" i Radničku ulicu od Beogradskog sajma do kompleksa Jugopetrola, kao i trasu Beogradskog metroa. Ona predstavlja glavni deo južnog pristupnog puta, a na njenom trećem nivou, između saobraćajnih traka na pravcu od Hipodroma do mosta, predviđeno je da prolazi metro. Ipak, kako su ranije najavili u gradu, u početku će biti uspostavljen samo tramvajski saobraćaj.