Kako ističe taj sindikat, spot Naleda pod nazivom "Djavolja posla" "na grub način obezvređuje i ruga se znanju, obrazovanju, radu I osporava ustavno pravo na sindikalno organizovanje, bolovanje, godišnji odmor, otpremninu".

Kagujevački Savez samstalnih sindikata je u otvorenom pismu vršiocu dužnosti direktora Javnog servisa Nikoli Mirkovu zatražio i "izvinjenje narodu Srbije".

Ocenjuje se da je agresivno emitovanje spota sraman čin koji pokazuje da je RTS "koncipiran tako da mu je potreban samo minimalni podsticaj da se vrati na put služenja jednoj vrhuški, a protiv interesa naroda".

"Od Naleda i sličnih organizacija nismo ništa bolje ni očekivali", ističe se u otvorenom pismu sindikata.

Zahtev Kolegijumu RTS-u da odmah povuče spot kampanje "Pitajte Kada - Djavolja posla", u kome se Zakon o radu i sindikati "predstavljaju kao nekakva đavolja prepreka za buduće zapošljavanje" i da se javno izvini svim radnicima Srbije uputili su i Udruženi sindikati Srbije "Sloga".

"Ovakav spot, napravljen u bilo kojoj demokratski uređenoj državi izazvao bi skandal i veliki revolt u javnosti, međutim, u okolnostima sve prisutnije cenzure i samocenzure i straha od otpuštanja i gubitka radnog mesta takva reakcija izostaje", ističe "Sloga".

Na sajtu Naleda (naled-serbia.org) navodi se da spot "Djavolja posla", koji je peti po redu u zajednickoj antibirokratskoj kampanji "Pitajte kada" koju ta organizacijia sprovodi sa Američkom agencijom za međunarodni razvoj (USAID), "u fokus stavlja lose strane radnog  zakonodavstva iz ugla nezaposlenih".

"Dosadasnji pregovori o novom zakonu o radu usmereni su na rešavanje prava zaposlenih i poslodavaca dok je vise od 750.000 registrovanih nezaposlenih lica neopravdano zapostavljeno, iako je upravo zbog njih najvise potrebna izmena zakona", navodi se na sajtu Naleda.