• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

I po 150 zahteva dnevno za brzi odgovor

Izvor Tanjug

U Kancelariju za brze odgovore, pri Ministarstvu za rad, zapošljavanje, socijalnu političku i boračku zaštitu, dnevno stiže i do 150 poziva građana.

Građani najčešće traže informacije o tome šta im je sve potrebno da bi ostvarili prava iz oblasti socijalne zaštite.

Porodilje, na primer, interesuju propisi koji regulišu njihova prava - produženo odsustvo zbog nege deteta, da li poslodavac može da otpusti porodilju i pored toga što joj nije istekao ugovor o radu, kad i na koji način se obavljaju isplate porodiljskog odsustva....

Kancelarija je otvorena početkom juna i trebalo bi, kako se očekuje, da olakša komunikaciju građana sa svim delovima tog ministarstva, kako bi njihovi zahtevi bili brže rešeni.

Jasna Popović Ćosić, koja je Ministarstvu zadužena za odnose sa javnošću, rekla je Tanjugu da je komunikacija građana olakšana tako što je na sajtu tog resora postavljen baner u okviru koga se nalazi kontakt formular, koji je, kako kaže, vrlo jednostavan za popunjavanje.

"Građani mogu da pošalju svoje pitanje, zahtev, broj predmeta, koji su već prosledili Ministarstvu i u roku od pet dana, zaposleni u Kancelariji za brze odgovore, dužni da svakom ko nam je uputio bilo koje pitanje, daju odgovor", rekla je ona.

To, međutim, ne znači da će rešenje njihovog problema da bude završeno za pet dana, objašnjava Popovićeva.

"Postoje zakonski rokovi u okviru kojeg se rešavaju problemi naših građana, da li je to 15 dana, mesec dana... ali u predviđenom zakonskom roku odgovor svako mora da dobije", rekla je ona.

U kancelariji, zasad, radi petoro službenika, a njihov zadatak je da obezbede lakšu, bržu, efikasniju komunikaciju građana, ne samo sa zaposlenima u Ministarstvu za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja, već i sa svim službama u sistemu tog ministarstva.

Referenti Kancelarije prate definisane procedure i obaveštavaju građane ukoliko je potrebno da dopune dokumentaciju, kako bi u što kraćem roku obezbedili konačno rešenje, rekla je Popovićeva.

Inače, pitanja građani mogu slati na adresu [email protected] , rok za dobijanje odgovora je pet radnih dana, a prilikom javljanja obavezno je da građani navedu ime i prezime, kontakt telefon i adresu.

Pored kontakt forumulara, građani mogu svoj zahtev ili pitanje da upute pisanim putem na adresu ministarstva - Nemanjina 22 do 26, kao i da se jave telefonski službi (011-303-8661 i 011-303-86-77 i 011 334 7809) u kojoj mogu da dobiju odgovor za ono što ih interesuje.

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image