Jovanović je tokom gostovanja u emisiji "Teška reč" na TV Pink (u nedelju 15.juna 2014.) izrekao niz neistina o ovom dnevnom listu, navodi "Blic".

Jovanović je izjavio (citiramo doslovce): Obično se prave takozvana strateška partnerstva. "Blic" ima, jel hoćete profesore da bude vaš univerzitet strateški partner. Na pitanje koliko to košta godišnje? 200.000 evra. Nisam platio, zato me ima u "Blicu" koliko hoćete... (voditelj: Vama je "Blic" tražio 200.000 evra, za šta?) Za jednogodišnje partnerstvo. To znači da možemo reklame da dajemo. Smanjili su posle na 12 miliona. Da nas hvale, da budu lepi članci o nama, da nam daju oglase i tako dalje u paketu u svim njihovim izdanjima. (voditelj: Zašto to niste javno rekli ranije?) Nisam očekivao da će ovoliko da preteraju sa pljuvačinom.

Teško je precizno odgovoriti na govor rektora u ostavci jer nijednu rečenicu nije umeo da dovrši. Kaže da smo tražili 200.000 evra za jednogodišnje strateško partnerstvo, te da smo smanjili na 12 miliona dinara. To je smišljena laž dokazanog lažova kako bi sebe predstavio kao žrtvu. Činjenica je da se "Megatrend" godinama oglašavao u "Blicu" i da smo i pored toga objavljivali kritičke članke o tom univerzitetu. Uvek mu je bilo predočavano da nijedna suma za oglašavanje ne može da kupi redakcijsku i uredničku naklonost. Naša kuća nema i nije nudila ugovor o strateškom partnerstvu i to ćemo lako dokazati, ali za oglase koje je Mića Jovanović, odnosno njegov univerzitet objavio u "Blicu" - mora da plati.

Od početka 2014. Univerzitet "Megatrend" i Fakultet za kulturu i medije (u vlasništvu Jovanovića) objavili su oglase u "Blicu" u vrednosti od 3.331.980 dinara (bruto). Od toga nisu platili 1.631.980 dinara (bruto), što ćemo, sigurni smo, uspeti da naplatimo sudskim putem jer je svaki oglas bio vidljiv u novinama i uredno fakturisan.

"Megatrend" će i ubuduće, ako bude redovno plaćao, moći da se po komercijalnim uslovima oglašava (kao i svako drugo preduzeće) u "Blicu", ali jedno mu nikad nećemo garantovati - da bilo kojom sumom novca za oglase može da kupi naklonost redakcije. Uredništvo "Blica" odgovorno izveštava rukovodeći se isključivo interesima javnosti, što se ogleda u poverenju čitalaca i velikom tiražu", navodi "Blic".