• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Telekom Srbija nagrađen za brigu o društvu

Izvor mondo.rs

Kompanija Telekom Srbija nagrađena je priznanjem "Biznis partner 2014“ za društveno odgovorno poslovanje i brigu o lokalnoj zajednici.

Regionalne nagrade "Biznis Partner" dodeljene su večeras u hotelu "Metropol" kompanijama koje se u svom poslovanju rukovode visokim standardima i čvrstim etičkim normama. Telekom Srbija nagrađen je u kategoriji kompanija koje su pokazale najviši stepen društvene odgovornosti i brige o lokalnoj zajednici. Nagradu je u ime kompanije primio generalni direktor Predrag Ćulibrk.

“Partnerstvo je nešto što je sastavni deo misije i vizije Telekoma Srbija i zahvaljujući partnerstvu sa više od 10 miliona naših korisnika koji koriste različite usluge, mi postižemo ove rezultate koje danas postižemo kada je u pitanju profit. Ono što bih ja hteo da istaknem je da smo naročito počastvovani time što smo u nominaciji za društvenu odgovornost jer smatramo da je društvena odgovornost nešto na šta svi moramo da stavimo akcenat, a to se i pokazalo u ovim teškim poplavama koje su nas pogodile”, izjavio je Ćulibrk, apelujući da se svest o društvenoj odgovornosti ne budi samo u takvim trenucima.

Kompanija Telekom Srbija nagrađena je priznanjem „Biznis partner 2014“ za društveno odgovorno poslovanje i brigu o lokalnoj zajednici.
Izvor: MONDO

Generalni direktor Telekoma istakao je značaj ove nagrade za kompaniju.

“Telekom Srbija ovu nagradu, pored brojnih koje smo primili ove godine, smatra šlagom na torti. Mi ovu nagradu doživljavamo kao dodatni podstrek da u narednim godinama još više afirmišemo društveno poslovanje i da na taj način utičemo i na druge kompanije koje posluju na ovom tržištu”, rekao je Ćulibrk.

Telekom je do sada organizovao veliki broj društveno odgovornih kampanja kojima je skrenuo pažnju na najugroženije grupe u našem društvu.

“U trci za profitom bitno je da ne zaboravimo na ugrožene i marginalizovane grupe koje često ne mogu da pronađu svoje mesto u društvu. Upravo zbog toga, Telekom kako u Srbiji, tako u drugim državama u kojima poslujemo, zaista vodi računa o tim grupama, bilo da govorimo o pomoći kada su u pitanju deca sa posebnim potrebama, nezbrinuta deca, ali i pomoć u oblasti zdravstva i sporta”, objasnio je Ćulibrk.

Kompanija Telekom Srbija nastaviće i u narednom periodu da organizuje neprofitne kampanje koje će doprinosti kvalitetu života svih ljudi u našoj zajednici.

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

DZOKI

pa nemojte da prodate telekom ,stranci nisu velikodusni.

special image