
"Na ovaj način, zaposleni su još jednom pokazali visok nivo humanosti, pored pojedinačne pomoći koju su tokom i nakon ukidanja vanredne situacije upućivali kriznim štabovima, Crvenom krstu i prihvatilištima", navodi se u saopštenju Telekoma Srbija.
Podsećamo, odmah po otvaranju namenskog računa Vlade Srbije za pomoć ugroženom stanovništvu Telekom Srbija bio je među prvim kompanijama koje su se odazvale apelu i uplatio pet miliona dinara kao hitnu pomoć.
"Kompanija je konstantnim prisustvom na terenu održala stabilnost telekomunikacionog sistema, obezbeđena su značajna sredstva u robi i uslugama i omogućene mnoge olakšice stanovništvu na ugroženim teritorijama. Pokrenut je humanitarni broj 0800-222-333 sa instrukcijama za postupanje tokom i nakon poplava i aktiviran humanitarni SMS broj 1003 putem kojeg su korisnici mt:s mreže do 1. jula donirali više od 77 miliona dinara".
Kompanija Telekom Srbija će i u narednom periodu, u koordinaciji sa Kancelarijom za pomoć i obnovu poplavljenih područja Vlade Republike Srbije, nastaviti sa aktivnostima kako bi se našim sugrađanima pomoglo i u danima obnove koji slede, ističe se u saopštenju.