Kako se navodi u saopštenju Komunalne policije, upućen je i predlog da se dva komunalna policajca rasporede van Komunalne policije na niže rangirana radna mesta u Gradskoj upravi, dok je protiv jednog pokrenut disciplinski postupak za utvrđivanje odgovornosti.

Ta odluka je doneta nakon temeljne dvomesečne analize zatečenog stanja i funkcionisanja Komunalne policije, kako rukovodioca tako i komunalnih policajaca, a kojoj se pristupilo dolaskom novog načelnika.

Odluka o pokretanju navedenih mera doneta je nakon konsultacija sa gradonačelnikom Beograda, a radi uvođenja reda u funkcionisanje Komunalne policije i sprečavanja daljeg urušavanja njenog ugleda, što je u interesu građana i zaposlenih koji savesno i časno obavljaju poslove.

"Komunalna policija mora biti isključivo u službi građana i raditi u njihovom interesu, a formirana je s ciljem da obezbedi komunalni red u Beogradu", dodaje se u saopštenju.

S tim u vezi pokrenute su i dodatne aktivnosti kako bi Komunalna policija bila u prilici da odgovara na potrebe građana, pa se radi na izmeni Zakona kojima bi se proširila ovlašćenja komunalnih policajaca, povećao njihov broj i omogućilo efikasnije obavljanje poslova, a time obezbedila veća sigurnost građana.

U saopštenju se podseća da je u protekla dva meseca Komunalna policija sprovela brojne akcije u pružanju pomoći nadležnim organima - pojačanu kontrolu u sprečavanju nedozvoljene prodaje robe na javnim površinama, parkiranja vozila na javnim i zelenim površinama, a intezivirala je kontrolu taksi prevoza, posebno u zoni aerodroma ''Nikola Tesla''.

Izvršena je i racionalizacija troškova, pojačana saradnja sa MUP-om i dogovoreni novi oblici te saradnje, a pripadnici službe bili su angažovani i tokom vanredne situacije izazvane majskim poplavama.

Stroga kontrola poslovanja i efikasnosti rada Komunalne policije nastaviće se i u narednom periodu, zaključuje se u saopštenju.