Na tenderu ih je dobio konzorcijum sa beogradskim "Milenijumom" na čelu.

Treba da budu gotovi za 15 radnih dana, pa se očekuje da bi Beovoz od Valjeva do Beograda mogao da krene najkasnije 1. septembra.

Taj voz trenutno saobraća od Beograda do Lazarevca. Deonica Lajkovac-Lazarevac duga je više od 1,4 kilometra, a treba uraditi i jedan propust.

 Neophodne pripremne radove još 11. jula okončali su valjevski železničari iz lokalne Sekcije ZOP-a i tako uštedeli 12 miliona dinara.

Ugovor sa izvođačima potpisan je juče u Beogradu, a razlog za to je, prema nezvaničnim saznanjima agencije Beta, obaranje tendera za nabavku šljunka.

Nedavno smenjeni Dragoljub Simonović je kao generalni direktor JP Železnice Srbije obećao 20. maja u Valjevu kako će za "mesec, mesec i po dana" pruga Beograd - Bar biti osposobljena za saobraćaj.

Trenutno se ne zna kada će započeti radovi na sanaciji nekoliko odrona i klizišta u klisuri reke Gradac, između Valjeva i stajališta Lastra.

Projekti CIP-a su na reviziji, neophodni radovi su vrlo komplikovani i zbog toga što građevinska mehanizacija mora da pređe sa desne na levu obalu Gradca, a postavlja se i pitanje ekološke zaštite tog jedinstvenog prirodnog dobra, kojim upravlja EKOD "Gradac".

Betiti sagovornici smatraju da saobraćaja na pruzi Beograd - Bar, zbog problema između Valjeva i Lastre, neće biti u 2014. godini.

Vozovi na toj pruzi sada saobraćaju preko Mladenovca, Lapova, Stalaća, Požege i Užica, ka Prijepolju, Bijelom Polju, Podgorici i Baru.