Spornim aneksom ugovora za Bus plus sistem konzorcijumu predvođenim srpskom firmom Apeks solušen tehnolodži, omogućava se da svakog meseca inkasira najmanje 40,8 miliona dinara, čak i da naplata javnog gradskog prevoza bude nula, objavio je danas antikorupcijski sajt Pištaljka.

Aneks četiri jedini je koji je potpisao Bijelić po specijalnom ovlašćenju tadašnjeg gradonačelnika Dragana Đilasa, dok je sve druge potpisao direktor Direkcije za javni prevoz Zoran Šarac.

Taj aneks jedini je od pet koji nema pečat javnog pravobranioca, što znači ni njegovu saglasnost.

Aneks četiri predmet je istrage koja treba da utvrdi eventualnu krivičnu odgovornost aktera, a kako Pištaljka nezvanično saznaje, optužnica protiv odgovornih za potpisivanje aneksa bi uskoro trebalo da bude podignuta.

Zaključak gradonačelnika kojim je Bijeliću naloženo da potpiše aneks ostaće nedostupan javnosti jer, kako je Pištaljci odgovoreno u dopisu grada, nije moguće sa sigurnošću utvrditi da li bi se njegovim dostavljanjem eventualno ugrozio postupak optuženja za krivično delo.