"GSP mora da krene sa zimskim redom vožnje od 1. septembra, a on će biti redukovan za deset odsto zbog nedostatka sredstava. Ukoliko se nastavi ovakva situacija, GSP će biti prinuđen da pravi i veće redukcije", kazao je Milković novinarima u Beogradu.

On je prilikom predstavljanja akcije GSP-a "Za bolji prevoz i život u Beogradu" rekao da se time apeluje na putnike da plaćaju prevoz, jer to za Beograd godišnje znači 300 novih autobusa, 20 novih tramvaja i 160 kuća za poplavljene u Srbiji.

"Ukoliko putnici ne budu plaćali karte, to je u budžetu GSP Beograd 400 miliona dinara manje mesečno, a pet milijardi godišnje", dodao je Milković.

"Od septembra će biti pojačane kontrole, kartice će biti stopirane ukoliko se ne poništavaju, jer je naplata sada 50 odsto onoga kakva je bila 2008. godine", naveo je direktor.

Ističući da je trenutna situacija neodrživa, Milković je najavio uvođenje zonskog sistema u Beogradu, kao i promene tarifnog sistema, koji bi trebalo da "zaživi u punoj snazi" od 1. januara.

Kako je objasnio, radi se na izmenama tarifnog sistema za šta su pretežno nadležni u Direkciji za saobraćaj i Sekretarijatu.

Videogsp

ZA BOLJI ŽIVOT U BEOGRADU

Zbog velikog broja građana koji ne plaćaju prevoz, GSP je danas pokrenuo akciju "Za bolji prevoz i život u Beogradu", čiji je cilj da se građani podstaknu da plaćaju tu uslugu.

Predstavnici GSP-a putnicima dele letke, sa kojih se poručuje da plaćanjem prevoza Grad godišnje može biti bogatiji za 41 milion evra, ili za 300 novih solo autobusa ili 20 novih tramvaja ili 160 montažnih kuća za poplavljena područja.

U okviru akcije, do 1. septembra, na 15 punktova i terminusa zaposleni u GSP će deliti letke i razgovarati sa putnicima o plaćanju i unapređenju javnog prevoza u gradu.