U zaostatku smo, ali činimo sve da uhvatimo korak i da, kašnjenje, ako ga bude, ne bude veliko, ističu graditelji.
Izgradnju mosta je, 1. marta 2011. godine počeo austrijsko-slovenački konzorcijum "Alpina- Meteorit" pa prekinuo zbog stečaja, i na mostu se ništa nije radilo oko devet mesci. Trebalo je da bude završen 3.avgusta 2012, a zatim je rok završetka prolongiran za februar 2013. godinje, ali je "Alpina" otišla u stečaj.
"Goša" i "Mostogradnja" radove su počeli 24. aprila, oko 20 dana posle sporazuma o izgradnju koga su potpisali sa Železnicom Srbije. Vrednost poslova je 2,5 milona evra, a most, prema ugovoru treba biti završen u oktobru.
Most se gradi za dvokolosečnu prugu Gilje-Ćuprija-Paraćin, koja treba da pređe preko mosta, a prugu gradi Italijanski konzorcijum "Armatori Feroviari".
Most preseca trasu buduće pruge na dva dela i graditeljima pruge stvorio prilično velike teškoće, organizacione i tehnološke. Sav transport koji je predviđen preko mosta morao je biti dislociran, i moralo se izgraditi oko 300 metara privremenog koloseka, izjavio je Tanjugu, odgovorni izvođač radova na pruzi Željko P. Marković.
"Alpina je na mostu izgradila sve betonske stubove predviđene projektom, u koje je, ugrađeno blizu 11. 000 tona betona i što se tiče betonskih radova oni su završeni, ostalo je da se završi montaža i podužno navlačenje konstrukcije", rekao je, ranije Tanjugu inženjer zadužen za stručni nadzor izgradnje mosta Nikola Stefanović.
Za razliku od stubova, od 322,5 metara koliko će most biti dug, "Alpina" je izgradila samo 67,5 metara.
Izgradnju ovog mosta finansira Evropska investiciona banka.
Reč je o mostu na deonici Gilje - Ćuprija - Paraćin međunarodne železničke pruge na "Koridoru 10" između Beograda i Niša. Most je, prema projektu, čelični, težak 2.400 tona, dug 322,5 metara u pet raspona dužine 52,5 do 83,5 metara. Držaće ga šest stubova do kojih su dva rečna.
Most se gradi u okviru celokupne rekonstrukcije i modernizacije deonice pruge Gilje - Ćuprija - Paraćin, koju, prema ugovoru od 2. jula 2012 godine, od 1.marta 2013. gradi Italijanski konzorcijum "Iv Italiana Construzioni-Consorzio Armatori Feroviaar Italy".
Reč je o dvokolosečnoj pruzi dugoj 10,5 kilometara za brzine do 167 kilometara na sat.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina
Zvezdin Amerikanac hitno reagovao na pomen otkaza Sferopulosu: Šuter crveno-belih se oglasio na Instagramu
Igrao za Zvezdu i rekao najskuplje "ne" u istoriji evro-košarke! Jedan čovek mu se sada smeje zbog 12 miliona