
Gradska sekretarka za socijalnu zaštitu Jasmina Ivanović istakla je da je Sekretarijat, iako prema projektu Grad nije bio zadužen za kupovinu seoskih domaćinstava, u cilju efikasnije realizacije i te komponente, oformio dve komisije za verifikaciju kupovine seoskih domaćinstava.
Komisije su, dodala je, do sada zasedale šest puta i odobrile kupovinu 32 seoska domaćinstva, od kojih je već 25 kupljeno i većina porodica se uselila u nove domove.
Ivanović je navela da je Sekretarijat, zajedno sa UNOPS-om, organizovao dodatne konsultacije po naseljima u julu ove godine kako bi se porodice dodatno motivisale da traže seoska domaćinstva.
"Rok za pronalazak seoskih domaćinstava bio je 31. avgust i Komisija za verifikaciju će ponovo zasedati u septembru, kako bi i ova seoska domaćinstva bila kupljena", rekla je Ivanović, a saopšteno je iz Gradske uprave.
Inače, po pitanju početka izgradnje prve zgrade socijalnih stanova koja je bila planirana za 14. jul, Sekretarijat je organizovao konsultacije sa lokalnom zajednicom i obezbedio njihovu podršku i saradnju, pa je početak izgradnje kasnio samo dve nedelje.
Kako se dodaje u saopštenju, intenzivirani su i napori za obezbeđivanje uslova za početak izgradnje socijalnih stanova i na još tri lokacije, a u međuvremenu je dobijena lokacijska dozvola za Mislođin.
Uskoro se očekuje i lokacijska dozvola za Jabučki rit, a ubrzano se radi na rešavanju imovinsko-pravnih pitanja za lokaciju Padinska skela.
Grad Beograd je, kako se zaključuje, veoma posvećen uspešnoj realizaciji projekta iako ga je "sadašnja gradska vlast zatekla u poodmakloj fazi sa brojnim nerešenim problemima, tako da se ulažu svi napori da se zatečeni problemi u najkraćem mogućem roku reše".
Ispred Delegacije EU sastanku u Starom dvoru prisustvovali su zamenik šefa Delegacije Oskar Benedikt, šef Drugog sektora operacija Jolanda San Hose i projekt menadžer Luka Manunta.
Sastanku su prisustvovali i pomoćnica gradonačelnika Irena Vujović, sekretarka za socijalnu zaštitu Jasmina Ivanović i direktor Službe za komunikacije i koordinaciju odnosa sa građanima Darko Glavaš.