Za je glasalo 80 odbornika, a niko nije bio protiv.
Naziv mosta su predložili građani, a njihovu inicijatvu podržala je Komisija za spomenike i nazive ulica i trgova Beograda i gradsko veće.
Predstavnica Komisija Jasmina Mitrović Marić rekla je da su građani sami birali ime mosta, elektronskim putem i da je imenovanje mosta po poznatom srpskom naučniku prilika da mu se Beograd oduži za naučni i humanitarni rad.
Odbornik Demokratske stranke Zoran Alimpić rekao je da je neosporno da most zaslužuje da ponese ime Mihajla Pupina i izrazio sumnju u proceduru kako je most zaista dobio ime.
"Zašto su građani imali pravo da glasaju samo elektronskim putem. Zašto nemamo informaciju koliko je građana glasalo i koji su bili drugi predlozi", rekao je Alimpić.
On je apelovao na sve odbornike da počnu da koriste naziv Pupinov most kako bi to ime zaživelo među građanima i kako se ne bi dogodilo da kao i većina mostova u glavnom gradu ne nosi svoje pravo
ime.
"Beograd je poznat po tome što Beograđani sami daju imena svojim mostovima. Da li vi možda znate kako se zove Panačevački most? Kada je otvoren zvao se Most kralja Petra, a nakon Drugog svetskog rata dobio je ime Most Crvene armije i to ime do danas nije menjano, a mi ga opet zovemo Pančevački most", rekao je Alimpić.
Mihajlo Idvorski Pupin (1854-1935) bio je srpski naučnik, pronalazač, profesor na Univerzitetu Kolumbija. Dobitnik je mnogih naučnih nagrada i medalja, bio je član Američke akademije nauka, Srpske kraljevske akademije i počasni doktor 18 univerziteta.
Za autobigrafsko delo "Od pašnjak do naučenjaka" dobio je Pulicerovu nagradu (1924).
Tokom naučnog i eksperimentalnog rada dao je značajne zaključke važne za polja višestruke telegrafije, bežične telegrafije i telefonije, rentgenologije, a ima i velikih zasluga za razvoj elektrotehnike. Zaslužan je i za pronalazak Pupinovih kalemova.
Most Zemun-Borča trebalo bi da bude otvoren između 16. i 19. decembra.
Plan je da do kraja godine budu završene i pristupne saobraćajnice od Novosadskog do Zrenjaninskog puta, zajedno sa Zrenjaninskom petljom, a do oktobra 2015. godine deo od Zrenjaninskog do Pancevačkog puta.
Most Zemun-Borča preko Dunava, koji se gradi od oktobra 2011. godine, dugačak je 1,5 kilometara i imaće 21,6 kilometara pristupnih saobraćajnica. Glavni raspon mosta dug je 362 metra.
Ukupna vrednost mosta s pristupnim saobraćajnicama je oko 260 miliona dolara, a od tog iznosa 85 odsto kreditira kineska Eksim banka, dok preostalih 15 odsto obezbeđuju Srbija i grad Beograd.
Zvezdina proslava jesenje titule sa stilom: Nova goleada na Marakani!
Završen protest studenata u Beogradu: Saobraćaj bio blokiran u centralnim gradskim ulicama
Ameri hoće Stojakovića da bi nas pobedili: Srbija i Grčka u strahu, SAD hoće da otme Andreja!
Određene sudije za večiti derbi: Srbin i Hrvati sude Crvena zvezda - Partizan!
Tri noćenja na Zlatiboru 460.000 dinara! Turisti šokirani cenama za Novu godinu, od cifre će vam se zavrteti